Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem ontgrendelen tablet

(Onderwerp aangemaakt op: 14-09-2020 11:36 PM)
9676 Weergaven
J0rnoo
Student
Opties

sinds kort kom ik mijn tablet (galaxy tab a 10.1) niet meer in. Zodra ik de pincode invoer krijg ik kort een zwart scherm en moet vervolgens weer mijn code invoeren. Dit herhaalt zich.

Nu heb ik de tablet al opnieuw opgestart en ook een soft reset gedaan. Iemand enig idee wat ik kan doen... zou het jammer vinden als de hardreset nodig is 

0 Likes
Spring naar oplossing
15 Antwoorden
J0rnoo
Student
Opties

hopelijk is het zo duidelijk

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Thanks! Ik zie het nu inderdaad. Kun je je tablet met de volume - en de powerknop ingedrukt opnieuw laten opstarten? Als het dan nog voorkomt, probeer dan eens om de tablet in de Veilige Modus op te starten: https://bit.ly/2JQrwvP

Hoe gaat het dan?

rsz-846676
0 Likes
J0rnoo
Student
Opties
het lukt me niet om de tablet in de veilige modus op te starten. volg alle stappen op maar krijg het niet voor elkaar. wat doe ik fout?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Lastig te zeggen. Zet de tablet uit, en houd de volume - en de powerknop ingedrukt. Als het niet wilt lukken, kun je ermee lans een servicepunt van ons gaan.

rsz-846676
0 Likes
J0rnoo
Student
Opties
uiteindelijk toch maar voor de hardreset gekozen helaas... maar het goeie nieuws de tablet het weer doet. iedereen bedankt voor de hulp en het meedenken!!
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ah, top. Fijn dat het is opgelost! 👍

rsz-846676
0 Likes