Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem met tablet. Start steeds opnieuw op

(Onderwerp aangemaakt op: 20-04-2017 09:06 AM)
18296 Weergaven
jeannette
First Poster
Opties

...........

0 Likes
5 Antwoorden
Lot
Big Cheese
Opties

Hoi Jeannette,

Dat klinkt irritant! Welke Tab heb je precies? Lukt het helemaal niet om hem te gebruiken of start hij na een tijdje opnieuw op?

Je kunt hem even proberen op te starten in de veilige modus, zie deze link voor instructies. In deze tijdelijke stand werken alleen de standaardapps even. Hoe gaat dat? 

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hoe gaat het inmiddels met de Tab Jeannette?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
jeannette
First Poster
Opties
Hallo,
 Mijn tablet is galaxy tab s.
Hij werkt nog niet goed. Ik heb hem terug gezet in fabrieksinstellingen, daarna back up terug gezet.
Als ik hay day speel loopt hij  nog steeds vast en moet hij soms wel 3 a 4x opnieuw opstarten, erg irritant. Misschien is het beter om tablet op sturen.

Ik heb ook een  probleem met mijn telefoon.  Die heb ik ook terug gezet op frabrieksinstellingen. Omdat hij op willekeurige  momenten uitschakel daarna krijg ik de telefoon soms binnen een half uur  niet meer aan. Dan staat er op het scherm: Android wordt gestart  app van 8 optimaliseren en loopt die vast.
Mijn ontgrendelpatroon herken hij dan niet meer als ik dan de batterij  eruit haal en opnieuw opstart, kan ik mijn telefoon weer gebruiken. Mijn telefoon is Samsung  galaxy s5 neo

Kan je het antwoord naar dit email sturen: dejongejeannette@hotmail.com 

Met vriendelijke groet, 
Jeannette de Jonge 

0 Likes
Oplossing
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi Jeannette,

Kun je de tablet terugzetten naar de fabrieksinstellingen en de back-up niet meteen terugzetten? Loopt hij dan ook vast? Als dit niet helpt, raad ik je aan het toestel ter reparatie aan te melden

Wat betreft jouw telefoon, zou je het volgende kunnen proberen?

Schakel het toestel helemaal uit. Druk dan tegelijk de volume up, home-knop en aan/uit-knop in. Wanneer het toestel vibreert, laat je alleen de aan/uit-knop los. Wanneer je een menu krijgt laat je alle knoppen los en navigeer je met de volume-knoppen naar 'Wipe cache partition'. Bevestig met de aan/uit-knop. Selecteer 'Reboot system now'.

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 

0 Likes
Nouzha
Troubleshooter
Opties

Is het opgelost Jeannette? 

0 Likes