op 01-01-2020 08:24 PM
Beste,
Mijn tablet heeft steeds kuren met opladen, en meld vaak genoeg sluit de juiste lader aan om sneller te kunnen laden.. Ook als die helemaal leeg is, en ik een oplader erin stop krijg ik een rondje met een bliksem erdoorheen.
Zo laad die niet op. En moet ik allerlei manieren uithalen zodat die uiteindelijk gaat laden.
Ik heb wel 8 originele samsung laders variërend van 1.45 mah tot 2.10 mah welke is nou de juiste zodat die op een normale manier kan laden.
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 03-01-2020 09:25 AM
Goedemorgen @Rudydylo,
Welkom op de Community en nog de beste wensen voor 2020!
Heb je al geprobeerd om de USB-poort schoon te maken? Als het met een andere lader wel goed gaat met opladen, dan kan ik binnen de fabrieksgarantie kosteloos een nieuwe voor je aanvragen! Deze service is echter wel eenmalig.
op 03-01-2020 09:25 AM
Goedemorgen @Rudydylo,
Welkom op de Community en nog de beste wensen voor 2020!
Heb je al geprobeerd om de USB-poort schoon te maken? Als het met een andere lader wel goed gaat met opladen, dan kan ik binnen de fabrieksgarantie kosteloos een nieuwe voor je aanvragen! Deze service is echter wel eenmalig.
op 09-01-2020 06:35 PM
Nog de beste wensen voor 2020,
Bedankt voor uw reactie, ik heb idd alles al schoongemaakt. Het beste lijkt mij een nieuwe lader die er ook echr voor geschikt is. Ik hoor graag van u wat er nodig is om een nieuwe lader te ontvangen.
Mvg Rudy
op 10-01-2020 12:27 PM