op 29-04-2019 04:19 PM
Ik heb net m'n tablet s5e mogen ontvangen (besteld via samsung-webshop). Eerst volledig opgeladen, dan pas beginnen installeren. Toen ik klaar was wou ik even nog wat instellingen veranderen ivm ontgrendeling (er waren geen apps actief) en hop scherm bevroren, volledig vastgelopen. Aan/uitknop blijven indrukken, geen resultaat. Gebeld naar samsung, blijkbaar moet ik naar een samsung-servicecenter ... en dat is niet in de buurt, pfff.
Is er geen mogelijkheid zelf een reset uit te voeren ?
Net een nieuw toestel en nu reeds niet meer bruikbaar, geeft niet al te veel vertrouwen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 29-04-2019 04:36 PM
Toch maar eens gebeld naar cervice center (Gent). Zij hebben me al op weg gezet : om te resetten aan/uitknop samen met onderste van volumeknop (-) blijven drukken. Lukt, terug beschikbaar. Hopelijk een eenmalig euvel.
op 30-04-2019 04:23 PM
op 30-04-2019 11:10 PM
Ik had dit net ook, fijn dat er een oplossing is maar wel een beetje gek omdat hij net uit de verpakking is gehaald en opgeladen voor het eerste gebruik.. wel een erg rap om nu al kuren te vertonen. Hopelijk idd maar 1x
op 01-05-2019 10:39 AM
op 21-05-2019 09:48 PM
ik heb hetzelfde probleem. na koppelen wifi en invoeren pincode liep de tablet vast. aan/uit knop en volume toets ingedrukt (7sec) en tablet starte opnieuw op maar nu blijft hij midden in het beeld continu aangeven dat hij opstart. opnieuw opstarten geeft hetzelfde resultaat
op 30-05-2019 12:31 PM
Ik heb ook precies hetzelfde, resetten met behulp van de aan/uitknop en volume lager werkt niet. Toestel start wel opnieuw op, maar blijft, na het intoetsen van de pincode, hangen met de tekst 'tablet wordt gestart'.
Met wat swipen kan ik via meldingen wel in het instellingsmenu komen, maar resetten naar fabriekswaarden werkt lukt dan niet, blijkbaar omdat de tablet wordt gestart. Vicieuze cirkel.
Wie weet een oplossing??
op 31-05-2019 01:08 PM
Hi Henk, woon je toevallig in de buurt van een servicepunt van ons?
Anders kun je daar eens langsgaan met jouw Tab S5e. Indien er geen servicepunt in de buurt zit, kun je gebruik maken van de Ophaalservice.
op 06-01-2020 07:32 PM
Exact hetzelfde probleem hier. Gloednieuwe tablet loopt vast bij het ingeven van hat email paswoord. Reset met de start en volumeknop lukt maar dan krijg ik ook het Android start op scherm te zien en daar houdt het dan op.
Is hier ondertussen al een oplossing voor ajb?
Zo niet stuur ik de tablet gewoon terug.
op 07-01-2020 10:56 AM
Hi @BCL,
Dat zou niet moeten met een nieuwe tablet. Kun je wel inloggen met jouw Google account op bijvoorbeeld Gmail?