op 26-12-2020 03:39 PM
Het scherm van mijn table galaxy tab s5e is volledig geblokkeerd.
Telkens ik op het scherm een icoon aanraak krijg ik een geluid en een blauw kader om de gekozen icoon. Zelfde gebeurt bij het ingeven van pincode, of op het icoon voor heropstarten of uitschakelen. Ik kan het toestel enkel heropstarten door een hard reset te doen en dan begint alles terug opnieuw. Kan het zijn dat de oorzaak hiervan de laatste upgrade is van het android systeem?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-01-2021 12:05 PM
Weet je toevallig of jouw toestel is verbonden met Find My Mobile? Probeer 'm dan nog op die manier te ontgrendelen. Mocht dat niet het geval zijn, dan raad ik je aan om een reset uit te voeren. Omdat het niet lukt om in je toestel te komen is het echter niet mogelijk om een back-up te maken. Houd er dus wel rekening mee dat je bepaalde gegevens verliest.
op 30-12-2020 12:03 PM
op 03-01-2021 04:19 PM
op 04-01-2021 10:09 AM
Thanks! Kun je toegang krijgen tot de instellingen van je toestel? Zo ja, ga dan naar Instellingen > Toegankelijkheid > Interactie en behendigheid en ga na of 'Universal Switch' ingeschakeld is. Mocht dat het geval zijn, schakel die functie dan uit en laat me weten of dat een verschil heeft gemaakt.
op 05-01-2021 11:44 AM
Ik heb nergens toegang toe. Van zodra ik her scherm aanraak krijg ik het blauwe kadertje samen met het beep-toontje.
Als ik een reset doe (aan/uit knop + volume down) blokkeer ik reeds op de homepage.
op 05-01-2021 12:05 PM
Weet je toevallig of jouw toestel is verbonden met Find My Mobile? Probeer 'm dan nog op die manier te ontgrendelen. Mocht dat niet het geval zijn, dan raad ik je aan om een reset uit te voeren. Omdat het niet lukt om in je toestel te komen is het echter niet mogelijk om een back-up te maken. Houd er dus wel rekening mee dat je bepaalde gegevens verliest.