Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

micro SD kaart voor Tab SM-T800

(Onderwerp aangemaakt op: 09-06-2017 05:02 PM)
899 Weergaven
supertazke
First Poster
Opties

Ik wil graag een micro sd kaart voor mijn tablet kopen maar zie door de internetbomen het bos niet meer. Ben niet heel erg thuis in dit soort dingen dus vandaar mijn vraag hier. Het is de bedoeling om filmpjes op sd kaart te plaatsen voor de kinderen tijdens het auto rijden. De leessnelheid is dus van belang. Ik was nu dus aan het denken aan een samsung micro sd EVO+ 128GB kaartje. Zit ik dan goed te denken of kan dit niet op deze tablet? Ook lees ik veel over mensen welke problemen hebben dat bepaalde sd kaartjes niet herkend worden dat ze geformateerd moeten worden klopt dit of zijn het spookverhalen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @supertazke,

Dat kan ik me heel goed voorstellen! Er zijn zoveel verschillende SD kaartjes en nog meer verschillende informatie en meningen hierover te vinden dat het soms best lastig kan zijn.

Aangeraden wordt om minimaal een klasse 10 SD-kaartje te gebruiken. Met deze kaartjes blijft alles soepel en vlotjes werken. Het SD-kaartje dat jij hebt gevonden is een klasse 10 SD-kaart dus dat is prima. Ook zijn de lees- en schrijfsnelheden hiervan genoeg voor de kids om filmpjes te kijken.

Mogelijk moet de kaart inderdaad voor het eerste gebruik geformatteerd worden. De tablet zal dit dan aangeven en dit kun je gewoon via de tablet doen. Hij kiest dan de meest optimale indeling voor de tablet. Dit is zo gebeurd, omdat de kaart dan nog leeg is.

Bij kaartjes onder de klasse 10 ontstaan er wel eens andere problemen, omdat de lees- en schrijfsnelheden niet hoog genoeg zijn, maar dat is in dit geval niet van toepassing.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @supertazke,

Dat kan ik me heel goed voorstellen! Er zijn zoveel verschillende SD kaartjes en nog meer verschillende informatie en meningen hierover te vinden dat het soms best lastig kan zijn.

Aangeraden wordt om minimaal een klasse 10 SD-kaartje te gebruiken. Met deze kaartjes blijft alles soepel en vlotjes werken. Het SD-kaartje dat jij hebt gevonden is een klasse 10 SD-kaart dus dat is prima. Ook zijn de lees- en schrijfsnelheden hiervan genoeg voor de kids om filmpjes te kijken.

Mogelijk moet de kaart inderdaad voor het eerste gebruik geformatteerd worden. De tablet zal dit dan aangeven en dit kun je gewoon via de tablet doen. Hij kiest dan de meest optimale indeling voor de tablet. Dit is zo gebeurd, omdat de kaart dan nog leeg is.

Bij kaartjes onder de klasse 10 ontstaan er wel eens andere problemen, omdat de lees- en schrijfsnelheden niet hoog genoeg zijn, maar dat is in dit geval niet van toepassing.

kevin-sig
0 Likes
BruceH
MegaStar
Opties

Hey @supertazke

had je het bericht van Kevin nog gezien?

rsz-846676
0 Likes