op 04-11-2019 07:35 PM
Ik heb hetzelfde probleem als in onderstaande link beschreven:
Softe en harde reset werken eveneens niet. Er zit geen SD-kaart in.
Het probleem deed zich voor op het moment dat ik een spelletje speelde en op de home knop drukte om te stoppen.
De tablet ging toen in boot mode en blijft dit herhalen, soms tot het samsung logo en soms maar tot het galaxy logo. Ik kan dit wel stoppen door met de powerknop uit te schakelen.
Daarnaast is mijn tablet de laatste tijd erg traag.
Is deze mogelijk nog te repareren en zo ja, wat kost mij dat ongeveer. Garantie heb ik niet meer.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-11-2019 11:37 AM
Hi @Wiljan90,
Welkom op de Community!
Als een reset niet helpt of lukt, kun je er het beste mee langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice.
Mocht je liever kijken naar een nieuwe tablet, dan kun je mij een privébericht sturen, wellicht dat ik je wat moois aan kan bieden. 😉
op 06-11-2019 11:37 AM
Hi @Wiljan90,
Welkom op de Community!
Als een reset niet helpt of lukt, kun je er het beste mee langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice.
Mocht je liever kijken naar een nieuwe tablet, dan kun je mij een privébericht sturen, wellicht dat ik je wat moois aan kan bieden. 😉
op 11-11-2019 08:52 PM
met mijn tablet langs een servicepunt gaan of hem op laten en halen en laten repareren kost mij waarschijnlijk meer dan de tablet nog waard is.
op 12-11-2019 09:27 AM
Stuur @BruceH of mij anders een privéberichtje zodat we verder kunnen kijken voor je naar een oplossing.