Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

HELP! - Bestelling (nog) niet ontvangen

(Onderwerp aangemaakt op: 20-08-2021 08:54 AM)
783 Weergaven
JohnieBgood
Journeyman
Opties

L.S.

Wij wachten al drie weken op een bestelde Tablet TAB A7 2020 64GB. Besteld via de rentepunten winkel ING. Dat werkte niet (kon niet bestellen) Contact opgenomen met Samsung klantenservice. Oh, dan geef ik je een nieuwe code voor trouwe klanten. Dat is fijn. 2 stuks besteld voor kleinzonen met de verkregen code. Op advies van de klantenservice seperaat besteld om dat er een gratis hoes actie is en anders loop je een gratis hoes mis als je er twee tegelijk besteld.  Aldus het advies opgevolgd. Seperaat van elkaar twee tablets met gratis hoes besteld (actie van dat moment).  1 stuks de volgende dag al in huis. Echter de tweede wil maar niet komen ondanks dagelijks contact via de whatsapp van de klantenservice. Ook bellen helpt niet. Je voelt ook daar de onmacht. Telkens weer de boodschap het ligt bij de interne afdeling meer kunnen wij ook niet doen. Je wordt er moedeloos van. Ons ordernummer is; NL210730-17925412 voor als iemand van Samsung dit leest en er wat mee wil!! HELP!

John

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Ik heb het voor je nagevraagd.

De bookcover is niet op voorraad momenteel daarom duurt het zolang. Maar goed nieuws! De order wordt nu gesplitst. De tab komt dan zo spoedig mogelijk jouw kant op en de cover zal worden nageleverd.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Ik heb het voor je nagevraagd.

De bookcover is niet op voorraad momenteel daarom duurt het zolang. Maar goed nieuws! De order wordt nu gesplitst. De tab komt dan zo spoedig mogelijk jouw kant op en de cover zal worden nageleverd.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
JohnieBgood
Journeyman
Opties

Bedankt Patrick. We hopen dat de tablet nu snel komt. We hebben al meerdere keren gevraagd om een splitsing en dat kon niet was het antwoord. Nu wel dan dankzij jou interventie.  Het zou wel prettig zijn als dit ook per email vanuit de interne afdeling bevestigd wordt.

Fijn weekend,

john

0 Likes
JohnieBgood
Journeyman
Opties

We vernemen ook nu weer niets van jullie interne afdeling. Inmiddels heeft onze dochter de bestelling geannuleerd en wacht op een bevestiging. Ook al weer talloze malen om gevraagd in de whatsapp conversatie(s). Met een beetje druk heeft nu Patricia (klantenservice) in de app de annulering bevestigd. Het ligt ter afwikkeling, jawel, bij de interne afdeling die al weken niets van zich laat horen (4e week inmiddels ingegaan) we hadden liever de tablet separaat van de hoes ontvangen maar het geduld is nu wel op. Dus nogmaals HELP en laat de interne afdeling een creditnota sturen en het aankoopbedrag terug storten. Dan kunnen wij ook verder. John

0 Likes
JohnieBgood
Journeyman
Opties

Oh ja. Ter aanvulling; wij zijn zeer loyale Samsung gebruikers die voor de beide (klein)zonen twee tablets hebben besteld. in eerste instantie via ING rentepunten winkel. Maar dat lukte niet. Telefonisch contact met jullie klantenservice leverde een nieuwe code op waar het wel mee zou moeten lukken. Beide tablets besteld met het nieuwe codenummer. 1 stuks kwam de volgende dag en de andere niet. Allerlei verklaringen; hoes in backorder, het ligt bij de fraude afdeling!!! (dat raakte ons diep), het is in behandeling, wij weten het ook niet, wij zijn afhankelijk van de interne afdeling, kunnen alleen maar doorsturen nou ja van alles maar geen tablet en taal noch teken van de interne afdeling. Kortom we willen ons geld terug. En zelfs daar krijgen we geen bevestiging van. Tja, we zijn maar een gewoon een klant die elke twee jaar 2 smartphone's vernieuwen door Samsung mobiele telefoons, een Samsung Kleuren TV bezitten, een soundbar en een Bluray speler van Samsung hebben aangeschaft en die verstoken blijven van een bestelde tablet, van informatie en nog wel compassie krijgen van de klantenservice. Wij zitten nu met 1 kleinkind met een nieuwe tablet en de ander zonder. De laatste moet volgende week naar school heeft een tablet nodig en dat is uitermate vervelend. Zet ons voor het blok. We moeten nu elders een tablet gaan bestellen. Inmiddels tegen gestegen prijzen. Een extra uitgave van 250 euro en maar gissen wanneer en of we ons aankoopbedrag terug krijgen op onze rekening. Dat zwerft nu ergens binnen Samsung bij een interne afdeling die niets van zich laat horen. Resume: HELP ONS!

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @JohnieBgood,

Bedankt voor de uitgebreide toelichting!

Ik heb zojuist alle communicatie doorgenomen en heb gesproken met onze shop-afdeling. Mijn collega via WhatsApp heeft geregeld dat jouw order geannuleerd wordt en jij het geld terug ontvangt, dit is zojuist gebeurd en het geld zal daarom zo snel mogelijk terug op jouw rekening staan.

Om het overzicht te bewaren wil ik wel aanraden om het contact tot één kanaal te beperken zodat we niet langs elkaar heen werken en er daardoor verwarring ontstaat. 

Mijn excuses voor hoe het gelopen is en het ervaren ongemak!

rsz-846676\
JohnieBgood
Journeyman
Opties

Dag, bedankt voor je interventie. T.a.v. je advies om ons te beperken tot 1 kanaal; de kanalen zijn er voor ons als klant. Als het ene kanaal geen oplossing biedt dan vinden wij het op zijn plaats om ook de andere kanalen te gebruiken. Dat kan toch nooit tot verwarring leiden? Onze vraag is toch helder en simpel? Wij hebben een tablet besteld, netjes betaald maar niet gekregen. Heel veel contact in de diverse kanalen leid niet tot een oplossing en dus  heeft onze dochter geannuleerd (zij heeft besteld en betaald). Inmiddels lezen we nu in de diverse kanalen dat de order ook daadwerkelijk is geannuleerd maar vervolgens gebeurt er (weer) niets. Geen creditnota, geen geld terug op de rekening. eergisteren kregen we aan de telefoon de garantie binnen 48 uur  wordt het nu geregeld en ook nu weer totale stilte. We hebben nu ook nog maar eens een bewijs van betaling in de app geplaatst. Die zou nu ook zijn doorgeleid naar de interne afdeling maar nog altijd blijft het stil. Wat moeten we nu nog doen?? Groet, John

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen John, @JohnieBgood,

Uiteraard zijn de verschillende kanalen er zodat we opties kunnen geven aan onze klanten en zij het kanaal kunnen gebruiken waar de voorkeur ligt. Ik kan de intentie en gedachtegang van jullie goed begrijpen hierin, echter kan ik je wel garanderen dat het kanaal hierin geen verschil maakt voor jullie als klant of de vaart van het afhandelen. Het risico van verschillende kanalen is dat er verwarring en miscommunicatie kan ontstaan bij zowel de klant als bij ons. Dat gezegd hebbende zijn jullie er natuurlijk vrij in om de communicatie via verschillende kanalen te laten verlopen. Het is doorgezet naar onze interne afdeling van shop en zij zijn ermee bezig. Ik stond toevallig naast mijn collega toen de order daadwerkelijk geannuleerd werd door betreffende afdeling en is dus in gang gezet. Zover ik geïnformeerd ben duurt het retour zenden van het aankoopbericht gemiddeld een week en kan het dus langer duren dan 48 uur.

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
0 Likes
JohnieBgood
Journeyman
Opties

Dag Tessa, bedankt weer voor je update. De 48 uur is niet iets wat wij verzinnen. Dat is ons verteld tijdens het telefoongesprek van afgelopen dinsdag. Je collega gaf aan ik heb het nu geannuleerd en binnen 48 uur zou het nu geregeld moeten zijn. Zo staan we telkens op het verkeerde been en dat draagt niet bij aan de gemoedsrust. Maar goed dat was dinsdag dan zou het dinsdag a.s. geregeld moeten zijn (week). Klopt dat?

Groet, John

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @JohnieBgood.

We doen ons uiterste best om je hier zo snel mogelijk ook de bevestiging van toe te sturen, ik heb mijn collega's van webshop gevraagd dit met urgentie op te pakken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes