Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

geen automatische wifi bij galaxy tab a sm-t510

(Onderwerp aangemaakt op: 02-10-2020 11:17 AM)
518 Weergaven
John317
Apprentice
Opties

Besten,

Ik heb in mijn tablet, een SM-T510, twee verschillende wifi netwerken staan die automatisch toegankelijk zouden moeten zijn. Toch start mijn tablet de laatste tijd op zonder verbinding te maken met een van die netwerken. Als ik dan bij verbindingen kijk, zie ik dat wifi aanstaat, maar er zijn geen netwerken zichtbaar, ook niet van bijvoorbeeld de buren. Als ik wifi uit en weer aan zet, krijg ik vervolgens wel contact. Dat zou toch makkelijker moeten gaan? Ik heb de laatste update geïnstalleerd, Android 10 versie one ui 2.1.

Alvast bedankt voor het advies. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
John317
Apprentice
Opties
Bedankt voor je reactie, Bruce. Vanmorgen zag ik dat er een update beschikbaar was voor mijn tablet. Ik heb die geïnstalleerd en het probleem lijkt te zijn verholpen. Ik had trouwens bij andere apparaten soortgelijke problemen gemeld zien worden. Ik had eerder wel al de wifiverbinding verwijderd en opnieuw ingesteld, maar dat mocht niet baten. In elk geval werkt het nu weer.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @John317,

Dat is vreemd. Heb je de netwerkinstellingen al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
John317
Apprentice
Opties
Bedankt voor je reactie, Bruce. Vanmorgen zag ik dat er een update beschikbaar was voor mijn tablet. Ik heb die geïnstalleerd en het probleem lijkt te zijn verholpen. Ik had trouwens bij andere apparaten soortgelijke problemen gemeld zien worden. Ik had eerder wel al de wifiverbinding verwijderd en opnieuw ingesteld, maar dat mocht niet baten. In elk geval werkt het nu weer.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het weer werkt! Mocht het toch terugkomen, kun je bovenstaande nog eens proberen 👍

rsz-846676
John317
Apprentice
Opties
Thx!
0 Likes