Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

galaxy tab3 gps signaal

(Onderwerp aangemaakt op: 23-06-2022 06:51 AM)
407 Weergaven
johnny27
First Poster
Opties
  • Sinds kort heb ik op beide tablets Tab3 die ik alleen gebruik voor te navigeren met google maps in de auto geen gps signaal meer ,blijft op beiden zoeken naar gps signaal ,alle info die te vinden was op internet geprobeerd ,maar blijft zoeken naar gps signaal,met een app voor gps signaal te testen vind hij wel af en toe een sateliet om dan gelijk weer weg te vallen?
  • Zijn de tablets gewoon te oud of ??
0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Heb je al een fabrieksherstel gedaan?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Tiezzke
Journeyman
Opties
Heb je niet toevallig een andere auto met zo'n warmtewerende voorruit (vaak een soort van paarsachtige gloed op de ruit). Deze zijn bekend dat ze het gps-ignaal sterk verminderen. Probeer het eens met de tablet buiten de auto.
0 Likes
EsmaO
Samsung Benelux
Opties

Hi @johnny27,

Welkom op de Samsung Community! Heb je al een fabrieksherstel uitgevoerd zoals @Patrick heeft gevraagd? Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?

Ik lees je reactie graag tegemoet.

Groetjes,

Esma

0 Likes
Reinierh
First Poster
Opties

Esma,

Ik reageer even omdat ik exact hetzelfde probleem heb als Johny. Ik heb ook een tab3. Gps deed het prima (gebruikte ik bij het zeilen). Deze week kwam ik erachter dat de gps het niet meer doet. Ik heb al geprobeerd om de tab naar fabrieksinstellingen te brengen en te updaten. Heeft niks geholpen. Ik heb nu net een andere tweedehands tab3 gekocht, maar die heeft exact hetzelfde probleem!  Ik heb gps test gedownload. De tab vindt buiten vrij snel 7 satellieten, maar 'verliest' die na circa 12 seconden. Hij can dus ook geen fix maken.

Kun je hier verder mee?

Thx

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Reinierh, goedemiddag. 

Bedankt voor je terugkoppeling. Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes