Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy tab s8+ opladen met 45 watt super langzaam

(Onderwerp aangemaakt op: 06-03-2022 01:42 PM)
1703 Weergaven
123jarno
Pathfinder
Opties
Ik heb sinds kort de samsung galaxy tab s8+ met de officiële 45 watt lader gekocht en hij is binnen gekomen maar als ik oplaad duurt het nog bijna 4 uur om te opladen en het systeem geeft aan super fast charging 2.0 iemand een idee waarom heb all geprobeert om:

Herstarten 
Resetten 
Nieuwe kabel
Ander oplader 

All deze dingen geen goed resultaat opgeleverd

En ook all met samsung contact opgenomen en steeds zelfde antwoord resetten of herstarten beetje jammer toch een tablet van 1000 euro
0 Likes
Spring naar oplossing
123jarno
Pathfinder
Opties
Fout report zal ik ook zo even doen
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Over die oplader, je zegt dat je die ook bij Samsung hebt gekocht. Wat voor kabel gebruik je erbij?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Normaal zou ik zeggen dit moet aan de lader liggen maar aangezien je al andere laders / oplaad blokjes hebt geprobeerd lijkt me dat toch onwaarschijnlijk. Ik denk dat het probleem bij de tablet ligt.

Ik wil je toch aanraden om een fabrieksherstel te doen en dan direct in dat menu kijken of er supersnel laden tussen staat. En ook direct het opladen testen. Als het daarna nog steeds langzaam is zou ik de tablet laten omruilen.
123jarno
Pathfinder
Opties
Ik gebruik de officiële oplader inderdaad van samsung ook en gebruikt een kabel van 2m die max 100w aankan
0 Likes
123jarno
Pathfinder
Opties
Dus controleren of die setting er is na reseten zo niet dan inruilen
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik ben er niet 100% zeker van dat die setting er hoort te zijn. Maar ik heb een toestel van 2 jaar oud en ik heb die optie gewoon. Als ik die optie uitzet en snel laden aanzet duurt het 3x zolang om op te laden.. Ik kan er naast zitten natuurlijk maar ik denk dat er wat mis is ergens. 4 uur laden is wel heel erg lang, als je op internet kijkt horen de Tab S8 en S8+ van 0% naar 100% in 80 minuten opgeladen te zijn en de Ultra in 90 minuten.
123jarno
Pathfinder
Opties
Of zal ik even contact weer met samsung opnemen en vragen of hun weten of die optie er moet zijn
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Is dit een officiële Samsung Kabel?
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zou de klantenservice kunnen bellen ja maar ik denk niet dat je een ander antwoord zult krijgen dan hier.

Heeft je lader een officiële Samsung kabel?
123jarno
Pathfinder
Opties
Ja zit er bij maar gebruik nu een 2m kabel niet van samsung maar die is wel gecertificeerd voor snel laden tot 100w
0 Likes