Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Tab A8

(Onderwerp aangemaakt op: 28-04-2023 07:17 PM)
614 Weergaven
Members_R9TMzWB
Apprentice
Opties

ik heb een Galaxy Tab A (2019) waar ik zeer tevreden van ben! En ik dacht om eens te vernieuwen, dus kocht ik een maand geleden de Galaxy Tab A8, wat een grote teleurstelling, duurt zeer lang voordat het opgestart is, en de kleuren vind ik ook veel minder. Gebruik terug de Tab A ! Is mijn vierde tablet van Samsung, altijd zeer tevreden geweest van Samsung, heb veel van Samsung ,TV  en soundbar, computerscherm gsm enz. Maar de Tab A8 is "a waste of money", kan het niet anders zeggen !! Zou het liefst terug sturen, maar ja dat zal natuurlijk niet lukken, denk ik ?! Heb het op de site gekocht, met een bookcover.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_R9TMzWB 

Wanneer je niet tevreden bent met je nieuwe aankoop en deze is via onze webshop gedaan dan kan je deze binnen 30 dagen terugsturen. Vandaag is de laatste dag om hier een retour voor aan te vragen om de tablet terug te sturen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Members_R9TMzWB
Apprentice
Opties

Bij mij hetzelfde, heb een Tab A 64GB 2018, en dacht om eens te vernieuwen, dus kocht ik de Tab A8 64GB. Maar wat een tegenvaller, start heel traag op, en ook de batterijduur is veel minder. De Tab A 64GB , is een veel beter tablet ! Zoals je zegt, jammer van deze investering !!

0 Likes
Members_R9TMzWB
Apprentice
Opties

Hoe komt het dat de Tab A 64GB (2018) een betere tablet is dan de nieuwere Tab A8 64GB?

Ben altijd tevreden geweest van de Samsung Tablet, is reeds mijn derde, maar van de Tab A8 ben ik totaal niet tevreden !! Heb het hier gekocht online op 24/03/2023. Een terugname zit er niet in?

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_R9TMzWB 

Wanneer je niet tevreden bent met je nieuwe aankoop en deze is via onze webshop gedaan dan kan je deze binnen 30 dagen terugsturen. Vandaag is de laatste dag om hier een retour voor aan te vragen om de tablet terug te sturen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes