Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Tab A7 haperende videobeelden

(Onderwerp aangemaakt op: 29-08-2021 12:20 PM)
667 Weergaven
CharlyB62
Student
Opties
Sinds ik mijn Galaxy Tab A7 tablet heb ervaar ik problemen met de apps Ziggo Go en Videoland. Verschillende nationale en internationale fora bezocht, en veel vergelijkbare meldingen, ook voor nog verschillende andere apps en videodiensten.

Ziggo heeft onlangs op haar forum uitgesproken dat het toch echt aan de Samsung A7 moet liggen, en ik onderschrijf ook dat gevoel. Temeer omdat zoveel andere apps dit probleem ook hebben, en mijn oudere Samsung tablet geen enkel probleem met de apps heeft.

Samsung komt niet veel verder dan huis-tuin-keukenoplossingen als kijken naar je geheugen en resetten van je tablet. Onzinnige oplossingen die, naar blijkt uit vele reacties, niets opleveren zoals te verwachten viel.

Ik mag hopen dat Samsung het probleem ondertussen wel serieus neemt. Ik ben benieuwd naar de status en zou graag een reactie zien op deze plaats.

@Samsung ... een idee om bezitters van de A7 een interessante omruilaanbiedingte doen? Tegen inlevering van de brakke A7 met een echt interessante korting een ander model te laten aanschaffen? Benieuwd ....
0 Likes
3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @CharlyB62, goedemiddag.

Dankjewel voor je bericht. Het is natuurlijk niet fijn als je Tab issues ervaart bij de weergave van VideoLand of Ziggo. Wij zijn echter van mening dat dit niet vanuit de Tab komt maar te maken heeft met de codecs die door de app worden gebruikt. 

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, er wordt dan een log van de Tab meegestuurd naar onze R&D afdeling. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
CharlyB62
Student
Opties
Dank voor je reactie Martijn, maar als je een beetje Googled op de nationale en internationale fora, zal je zien dat deze discussie al gevoerd is. Alle vingers wijzen naar de tablet. Het simpele bewijs is dat genoemde apps prima werken op andere android tablet en telefoons hier in huis ... zelfde app, geen haperingen.
Groet, Charles
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Als ik het goed heb begrepen ervaar je dit enkel bij de apps van Ziggo en VideoLand en hebben de andere apps hier geen last van. Hierdoor kan het niet aan de Tab zelf liggen maar zal er een update moeten worden uitgerold door de app ontwikkelaar.

Omdat je aangeeft dat het vanuit de Tablet zelf komt kun je via onze Samsung Members-app een foutrapport indienen, er wordt dan een log van de Tab meegestuurd naar onze R&D afdeling. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes