Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Facebook dark mode missing on one of two identical Galaxy S tablets

(Onderwerp aangemaakt op: 23-03-2023 05:46 PM)
383 Weergaven
McAJ
Pathfinder
Opties

Hi,

Ik heb een Samsung Galaxy Tab S7+ en een Samsung Galaxy Tab S8+.

Ik heb altijd het probleem gehad dat op de Samsung Galaxy Tab S7+ Facebook in de instellingen geen Donkere modus aanbiedt.

Na de aanschaf van een Samsung Galaxy Tab S8+ heb ik deze ingericht door gebruik te maken van Samsung's Smart Switch waarbij ik bedraad alles heb overgeheveld van de Samsung Galaxy Tab S7+ naar de Samsung Galaxy Tab S8+.

En wie schetst mijn verbazing? Facebook biedt op de Samsung Galaxy Tab S8+ WEL de Donkere modus aan onder de instellingen.

Heeft iemand hier een verklaring voor? In feite is de Samsung Galaxy Tab S8+ voor wat software betreft identiek aan de Samsung Galaxy Tab S7+. Zou het de hardware kunnen zijn? Wat de Android 13-instellingen is alles identiek aan de instellingen van de Samsung Galaxy Tab S7+

Alles is up-to-date!

Dank!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Hiervoor zul je bij Facebook moeten zijn. Ik stel voor dat je hun hierover een bericht stuurt 🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Hiervoor zul je bij Facebook moeten zijn. Ik stel voor dat je hun hierover een bericht stuurt 🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
McAJ
Pathfinder
Opties
Voordat ik hier mijn vraag had gesteld had ik al op meerdere manieren geprobeerd om in contact te komen met Facebook. Zoals iedereen wellicht weet antwoordt Facebook helemaal niet op een vraag of pas heel lang nadat ik deze vraag heb gesteld.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @McAJ, goedemiddag.

In de FaceBook app kan je de optie voor donkere modus inschakelen, deze optie dient wel door de app ondersteunt te worden. Wanneer deze optie door de app wordt ondersteunt kan je deze aanzetten via de FaceBook zelf. Open de app en tik rechtsboven op het icoontje van je profielfoto, onder het kopje Donkere Modus kan je dit vervolgens in- of uitschakelen. 

Als ik de handleiding van de Tab S7= erbij pak zie ik ook staan dat de donkere stand op de tablet zelf ingeschakeld kan worden, echter kan dit wel weer per app verschillen. 

Hopelijk kan de app ontwikkelaar hier snel meer duidelijkheid in geven.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
McAJ
Pathfinder
Opties
Beste Martijn,

In de laatste releases van Facebook is deze optie onder Instellingen > Voorkeuren ondergebracht en deze is wel zichtbaar op mijn Galaxy Tab S8+ die ik met Smart Switch van mijn Tab 7+ heb gekopieerd dus het in feite een kloon van de Facebook app van mijn Tab 7+. Daar wordt de donkere modus onder Instellingen > Voorkeuren niet aangeboden. Dan moet daar toch wel een reden voor zijn. Ik begrijp heel goed dat je mij naar Facebook verwijst en dat heb ik ook gedaan, maar iets binnen Samsung kan ook aangewezen worden als oorzaak dat op de S7+ de donkere modus door Facebook niet wordt aangeboden.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

De app voor zowel voor de S7 als de S8 zal nagenoeg hetzelfde zijn echter plaats je geen kloon van de app. Elk device krijgt een aparte app, zeker als het om een opvolger gaat. De app wordt door FaceBook zelf ontwikkeld en voor vragen waarom bepaalde opties niet beschikbaar zijn kan je het beste contact opnemen met de app ontwikkelaar zelf.

0 Likes
Ricardo67
Apprentice
Opties

Hoi! 

Hier identiek probleem op mijn Samsung TabA7 2020 tablet, Android12. Taal noch teken van Facebook! Kan hierover één van de Members hier of de Samsung helpdesk inhoudelijk iets over zeggen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ricardo67, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw tablet verder helemaal up-2-date? Wanneer de optie voor donkere modus niet beschikbaar is in de app zelf, kan je hiervoor het beste contact opnemen met de app ontwikkelaar. Voor elk apparaat wordt er een aparte app uitgebracht en wellicht dat dit met een app update ook kan worden toegevoegd 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes