Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Error bij backup

(Onderwerp aangemaakt op: 12-12-2023 08:18 AM)
326 Weergaven
Tjeerdoo
Apprentice
Opties

image

Iemand een idee?
Kennelijk weten ze bij Samsung ook niet waar dit aan ligt...
0 Likes
14 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Het enige wat je kunt doen is contact opnemen via die link.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Tjeerdoo
Apprentice
Opties
Dat heb ik al gedaan. Maar kennelijk is dit probleem niet bekend ofzo, ben al tijden bezig met de helpdesk.
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Goeiemorgen @Tjeerdoo ,

Het lijkt erop dat jouw Samsung Cloud uit veiligheidsmaatregelen vergrendeld is doordat er ongebruikelijke activiteit is geconstateerd. De reden hiervoor is niet helemaal duidelijk, maar er kunnen verschillende oorzaken voor zijn. Via welk kanaal heb je contact met ons opgenomen en wordt je inmiddels verder geholpen door mijn collega's? Het klopt inderdaad dat dit niet vaak voorkomt, maar de juiste interne afdeling moet je hier wel verder mee kunnen helpen.

Groeten,

Alice

rsz-846676
0 Likes
Tjeerdoo
Apprentice
Opties
Hallo Alice,
Ik zou niet weten welke afdeling er mee bezig is. Ik heb contact via WhatsApp. Dus het lijkt me dat er ergens een ticket moet zijn voor dit issue.

Mvg,
Tjeerd
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Bedankt voor jouw reactie. Ik heb even meegekeken in het gesprek en ik zie dat mijn collega's al een aantal verschillende stappen met jou hebben doorlopen. In dit geval kan je het beste een back-up maken van jouw gegevens via een andere manier, zoals via een extern geheugen als een portable SSD of via een PC. Op deze pagina: https://bit.ly/2Krkd1D vind je de stappen die je hiervoor moet doorlopen. Zorg ervoor dat je daarna de tablet volledig reset. Dit moet het Samsung Cloud probleem verhelpen.

Daarnaast raad ik het je aan om voor de zekerheid het wachtwoord van jouw Samsung account te veranderen en daarbij 2FA aan te zetten, mocht dit nog niet aan staan. Je kan in dit soort situaties altijd beter het zekere voor het onzekere nemen.

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes
Tjeerdoo
Apprentice
Opties
Beste Alice,

Dit is al allemaal gedaan. Ik heb de tablet volledig gereset (aka fabrieksinstellingen)
En vervolgens Android geüpdatet naar de laatste versie. Ook heb ik mijn wachtwoord al (meerdere malen) opnieuw ingesteld.
2fa staat ook aan en ik krijg netjes een melding op alle devices als ik probeer in te loggen.

Zoals ik eerder heb aangegeven moet er bij Samsung ergens een vinkje oid aanstaan waardoor de backup niet werkt voor mijn tab s5e.

Op alle andere devices werkt het namelijk prima.dus kan dit simpelweg niet aan mijn account liggen.

Mvg,
Tjeerd
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Goed dat je in ieder geval alles al hebt gecontroleerd. Ik heb voor jou een bericht gestuurd naar de interne afdeling die hierover gaat. Zodra wij meer informatie voor jou hebben, dan laten wij dit weten.

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes
Tjeerdoo
Apprentice
Opties
Hoi.

Is er nog steeds geen knappe kop die weet waar dit aan ligt?

De melding verschijnt zo nu en dan ook uit het niets (dus zonder dat ik een backup probeer te maken).

Graag een update.

Mvg,
Tjeerd
0 Likes
Tjeerdoo
Apprentice
Opties
Bij deze een screenshot van de melding die ik krijg in mijn notificatie balk, alsmede het bewijs dat ik gewoon kan inloggen op Samsung Cloud.1704368618077.jpg1704368618140.jpg
0 Likes