Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Code Kids stand is niet meer bekend.

(Onderwerp aangemaakt op: 13-04-2020 09:48 AM)
7814 Weergaven
Sijmonlast
First Poster
Opties

We hebben al een poosje de tablet in kast liggen na aanschaf van 2 nieuwe. Nu is er eentje van de 2 stuk en wilden we zolang degene die we in de kast hebben liggen gebruiken, maar nu weten we de pincode van de kidsstand niet meer.. Iemand die ons kan helpen met het probleem?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Sijmonlast,

Welkom op de Community!

Als u uw pincode bent vergeten en u bevindt zich in de kindermodus, klikt u op het pictogram 'Kindermodus afsluiten' in de rechter benedenhoek.

U wordt gevraagd uw pincode in te voeren.

Nadat u uw pincode vijf keer achter elkaar onjuist hebt ingevoerd, zal uw apparaat het inlogscherm van uw Samsung-account openen. Voer het wachtwoord van uw Samsung-account in en u heeft de mogelijkheid om de pincode opnieuw in te stellen.

Als u uw Samsung-wachtwoord niet weet, kunt u dit hier opnieuw instellen.

Als u nog steeds problemen ondervindt bij het verlaten van de kindermodus, kunt u de kindermodus verwijderen door uw apparaat uit te schakelen, vervolgens opnieuw op te starten in de veilige modus en de app Kids Mode te verwijderen.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Sijmonlast,

Welkom op de Community!

Als u uw pincode bent vergeten en u bevindt zich in de kindermodus, klikt u op het pictogram 'Kindermodus afsluiten' in de rechter benedenhoek.

U wordt gevraagd uw pincode in te voeren.

Nadat u uw pincode vijf keer achter elkaar onjuist hebt ingevoerd, zal uw apparaat het inlogscherm van uw Samsung-account openen. Voer het wachtwoord van uw Samsung-account in en u heeft de mogelijkheid om de pincode opnieuw in te stellen.

Als u uw Samsung-wachtwoord niet weet, kunt u dit hier opnieuw instellen.

Als u nog steeds problemen ondervindt bij het verlaten van de kindermodus, kunt u de kindermodus verwijderen door uw apparaat uit te schakelen, vervolgens opnieuw op te starten in de veilige modus en de app Kids Mode te verwijderen.

rsz-846676
0 Likes
evelien_roeland
First Poster
Opties

Beste, 

Hoe kan je een tablet heropstarten in veilige modus?

Met vriendelijke groeten, 
Evelien 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @evelien_roeland,

Dat doe je zo: https://bit.ly/2ReyK2G

Lukt het dan wel?

rsz-846676
0 Likes
Aisha123
Explorer
Opties

Ik heb hetzelfde probleem. Alleen als ik opstart in de veilige modus kom ik toch weer direct in de kids stand, al zie ik links onder wel veilige modus staan. Maar ik kan dus niks doen...

Hoe los ik dit nu op?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Aisha123, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het de tip van mijn collega BruceH uiteindelijk nog gelukt om de Kids Mode uit te schakelen?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes