Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Book Cover Keyboard voor Galaxy Tab S8 Ultra Pre-order n.a.v. promotie niet ontvangen

(Onderwerp aangemaakt op: 13-07-2022 03:12 PM)
485 Weergaven
René V
Apprentice
Opties

Sinds mijn aanschaf van de Galaxy tab S8 Ultra wacht ik al op de beloofde Book Cover Keyboard.

Ik wacht er nu al 5 maanden op en steeds wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Bij ieder telefoontje krijg je te horen dat ze er mee bezig zijn of dat het aan de voorraad ligt. De laatste keer moest ik weer een formulier invullen, waarna je weken niets meer hoort. Op mijn berichten via Whatsap en Messenger wordt er niet gereageerd (alleen door de robot SAM).

Is er iemand die ook ervaring heeft met deze klantonvriendelijke behandeling?

Wat kan ik nog doen, zodat het alsnog geleverd gaat worden?

0 Likes
14 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je ook een registratienr?

René V
Apprentice
Opties
Mijn registratienummer is NLD6111883DGCWY
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @René V, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit duurt inderdaad wel erg lang, ik zal bij mijn collega's van de promotie afdeling navragen wat de status is hiervan.  En zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Mijn excuses voor de vertraging!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
René V
Apprentice
Opties

ik wacht nu al weer 2 weken op antwoord. Nog steeds niets gehoord. Wanneer kan ik mijn beloofde Book Cover Keyboard voor mijn Galaxy tab S8 Ultra verwachten?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen @René V,

Ik heb helaas nog geen terugkoppeling gehad hierover en zal mijn collega's vragen waarom dit zo lang duurt. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
René V
Apprentice
Opties

kan ik daar vandaag antwoord op krijgen of moet ik weer 2 weken voor niets wachten?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Vandaag zal dat 'em niet gaan worden denk ik. Ik heb mijn collega's een reminder gestuurd en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @René V, goedemorgen.

Van mijn collega's van de promotieafdeling heb ik begrepen dat ze je gegevens ook op de lijst hebben gezet. Zodra mijn collega's van de promotieafdeling de covers weer voorradig hebben worden deze ook zo snel mogelijk verstuurd.

Groeten,

Martijn

0 Likes
René V
Apprentice
Opties

Hoi Martijn, Zijn de Book Cover Keyboards voor de Tab S8 Ultra al weer voorradig? Je kan mij niet wijs maken, dat ze al een half jaar niet meer voorradig zijn. Ik hoor maar niets van jullie (Samsung). Dat heeft mij ook besloten, om de media in te schakelen. Ik heb in eerste instantie Radar hierover ingelicht. Mocht dit niet helpen, dan zal ik ook andere social media gaan gebruiken. Graag hoor ik van je wat jullie aan deze situatie gaat doen.

0 Likes