Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Blauw cirkeltje bij contact met S-Pen

(Onderwerp aangemaakt op: 03-03-2023 03:35 PM)
1036 Weergaven
Furillo52
First Poster
Opties
Ik heb een Galaxy Tab S7 FE. Sinds enige tijd verschijnt er op de plaats waar mijn S Pen het scherm raakt, een blauw cirkeltje. Is dat een instelling die ik kan veranderen?
0 Likes
6 Antwoorden
Furillo52
First Poster
Opties
Dank, maar het lukt niet. Bij Air View heb ik de keus tussen 3 dingen:
X voorbeeld en aanwijzer
X alleen aanwijzer
X alleen voorbeelden

Ik zie ook geen knop voor get rondje. Ook geen knop voor opslaan. Heb dus de tablet nadat ik op "alleen voorbeelden" heb gezet, opnieuw opgestart. Helpt niet.

Of moet ik air view soms uitzetten?
0 Likes
Furillo52
First Poster
Opties
Het rondje is overal waar ik met mijn pen het scherm aan raak. Good Lock app en Pentastic heb ik nooit geïnstalleerd gehad. Air View uitzetten helpt ook niet.
0 Likes
Furillo52
First Poster
Opties
Overigens vergat ik te vermelden, dat wanneer ik de S Pen niet gebruik, maar 1 van mijn vingers, het blauwe rondje dan ook verschijnt war mijn vinger het scherm raakt.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Furillo52, goedemorgen. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is je tablet verder up-2-date? Maak je gebruik van launcher of thema op je tablet? 
En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Furillo52
First Poster
Opties
Beste Martijn. Dank voor je reactie. Ik gebruik de tablet zoals standaard geleverd met uitsluitend de standaard apps van Samsung en de apps uit de playstore. Ik heb de tablet op Veilige modus gezet, maar dat verandert niets. Overigens staat er in de instructie van de veilige modus dat je de power knop lang moet indrukken en dat er dan een menu komt. Als ik de power knop ingedrukt hou, gebeurt er niets. Ik kan wel naar Veilige modus door van boven naar beneden te vegen en dat op "uitzetten " te drukken. Dan een paar seconden "uitzetten" ingedrukt houden en dan kom ik in Veilige modus terecht.

Zoals gezegd, ook met mijn vinger op het scherm verschijnt het cirkeltje op het scherm. Ook wanneer ik de S pen van mijn vrouw gebruik, is het cirkeltje daar! Met mijn pen op het scherm van haar Samsun tablet,

Ik begrijp hier niets van. Ik heb nog garantie op het tablet dus ......

Groet, Theo
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Furillo52, goedemiddag.

Ik verwacht niet dat er een defect is maar denk eerder aan een bepaalde instelling. Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken.

Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes