Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterijduur van de Galaxy Tab A8

(Onderwerp aangemaakt op: 27-02-2022 04:40 PM)
2985 Weergaven
Nathan1551
Explorer
Opties

Mijn batterij van Samsung Galaxy Tab A8 ²⁰²¹ gaat heel snel leeg. ik heb btw een 7,040 Li-Ion batterij, wat moet ik nu doen?

Groet, Nathan 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je soms heel veel apps geïnstalleerd?

Ik denk dat het tijd is voor een fabrieksherstel en even fris te beginnen. 7040 MAH tablet zou je dik 2-3 dagen mee moeten doen namelijk.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je soms heel veel apps geïnstalleerd?

Ik denk dat het tijd is voor een fabrieksherstel en even fris te beginnen. 7040 MAH tablet zou je dik 2-3 dagen mee moeten doen namelijk.
Nathan1551
Explorer
Opties
Goeiemiddag

Maar 6 apps

Oke bedankt voor de tip ik begin morgen met fabrieksherstel.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is inderdaad niet zoveel. Wat versta je onder heel snel leeg? Hoelang doe je met een volle accu? En wat doe je er precies mee.
Nathan1551
Explorer
Opties
Binnen 2 uur is de batterij echt wel ruim leeg, ik kijk YouTube of ik speel af en toe een game
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is wel echt abnormaal, als je een uur een spel speelt zou dat niet meer dan 20% a 25% mogen gebruiken. En een uur Youtube 10 a 15%. Met 7040 Mah verwacht ik toch wel 7 a 8 uur screen on time minstens.
Nathan1551
Explorer
Opties
De tablet is al aan het resetten op dit moment dus dat zal denk ik wel goed moeten gaan, bedankt voor de snelle antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Geen probleem😁 Ik hoor graag of de fabrieksherstel heeft geholpen op een later tijdstip.
Nathan1551
Explorer
Opties
Het heeft degelijk geholpen als nog best snel leeg maar wel veel minder dan eerst,
Er zit gelukkig nog wel garantie op dus als dat echt nodig is komt helemaal goed
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Mooi om te horen. Je zou ook misschien naar tips voor de batterij kunnen kijken.

Als je bijvoorbeeld Youtube kijkt of een spel speelt hoeven dingen als gps en bluetooth niet aan te staan ect.