Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Aansluiten VGA monitor op Galaxy Tab S2 SM-T810

(Onderwerp aangemaakt op: 02-02-2021 12:01 AM)
652 Weergaven
Pitera51
Apprentice
Opties

Hallo, ik wil graag mijn Tab S2 SM-T810 op een grotere monitor  aansluiten. Die monitor heeft een VGA aansluiting. Kan deze koppeling? (Ik heb een verbindingskabeltje met een microUSB aansluiting enerzijds en een VGA aansluiting (female) anderzijds, maar dat doet niets.)

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

We kunnen in ieder geval de werking van deze setup niet garanderen, ondanks dat hij MHL ondersteunt. 

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Pitera51
Apprentice
Opties

Helaas. Kennelijk is mijn Galaxy Tab S2 SM810 niet geschikt om er een VGA scherm aan te hangen. Dank voor de moeite

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Waarom probeer je het niet via smart view? Dan heb je geen kabels nodig.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Pitera51,

Wij kunnen de werken hiervan niet garanderen. Wellicht dat het wel wilt lukken met de tip van Monique 😉

rsz-846676
0 Likes
Pitera51
Apprentice
Opties

Dank voor de tip, maar dat is niet wat ik zoek nu.  Ik heb geen extra smart TV maar een (domme) monitor met een VGA aansluiting waarop ik het beeld van mijn  Galaxy Tab S2 SM-T810 wil spiegelen. Daarvoor had ik al een verloopkabel van microUSB naar VGA maar dat werkt (nog?) niet...🤨

0 Likes
Pitera51
Apprentice
Opties

Helaas is dat niet de oplossing die ik zoek. Ik wilde een domme monitor met VGA aansluiting aansluiten op mijn tablet. Dat lukt dus kennelijk niet 😵 . Hoe kom ik er achter of mijn tablet  is voorzien van MHL opties? Dan zou het via een verloopstuk van microUSB naar USB-C wellicht wel kunnen lukken.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Volgens onze website, ondersteund de Tab S2 wel MHL onder kopje 'Specs' kun je dit terugvinden: https://bit.ly/3oKxvFR

Dan kan het aan de verloopkabel liggen. Welke heb je precies aangeschaft? En werken andere monitors wel?

rsz-846676
0 Likes
Pitera51
Apprentice
Opties

Ik heb een verloopkabel van micro-USB (aansluiting op mijn Galaxy Tab S@ SM-T810) naar VGA. van Micro USB naar VGAvan Micro USB naar VGA

In de instellingen kan ik nergens iets van MHL vinden. Je verwijzing https://bit.ly/3oKxvFR  komt op een TAB S2 (8.0) type SM-T710NZKEPHN uit. Dat is een ander type met kleiner beeldscherm. Een andere monitor moet ik nog proberen.

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

We kunnen in ieder geval de werking van deze setup niet garanderen, ondanks dat hij MHL ondersteunt. 

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Pitera51
Apprentice
Opties

Helaas. Kennelijk is mijn Galaxy Tab S2 SM810 niet geschikt om er een VGA scherm aan te hangen. Dank voor de moeite

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik had al zo'n vermoeden. Bedankt voor het delen! 😉

rsz-846676
0 Likes