Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Help! Samsung Tab s4 geen internet

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2021 10:28 AM)
2239 Weergaven
Lisette89
Apprentice
Opties
Hoi allemaal! 

Wie heeft voor mij de oplossing? Ik heb mijn tab S4 zojuist weer aangezet en ineens heb ik geen WiFi meer. Hij kan wel verbinden met een netwerk, maar heeft geen internet. 
Ik heb het met 3 verschillende netwerken geprobeerd + een hotspot met mijn telefoon gemaakt. Overal is hetzelfde probleem, terwijl alle andere apparaten wel gewoon internet hebben. 

Wat ik al heb geprobeerd:
Meerdere keren uit en aan gezet
Vliegtuigstand aan en uit
WiFi punt vergeten en opnieuw verbinden
Hard reset

Wie oh wie heeft het antwoord? 
0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenmiddag,

Ik zie dat je al wat dingen hebt geprobeerd, ik wil je toch vragen om de Netwerkinstellingen nog een keer te resetten ( Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten) en het dan nog eens te proberen. Pak daarna je telefoon erbij en reset daar ook de Netwerkinstellingen en maak dan even een hotspot aan (2.4ghz) werkt het dan wel?

zo niet dan is het tijd voor een reparatie.

https://bit.ly/2jwV3SJ

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Lisette89
Apprentice
Opties
bedankt voor je antwoord. Ik heb het uitgevoerd, maar helaas heeft het niet gewerkt 😪
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan even via die link laten repareren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hoi @Lisette89,

Kom je er zo uit? 👍

rsz-846676
0 Likes
Lisette89
Apprentice
Opties
Ja, nou, ik was dus gisteren het formulier aan het invullen voor het reparatieverzoek en toen ineens werkte hij! Geen idee waar het nou aan lag. Het werkt nog steeds, dus hopelijk blijft dat zo.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Mocht het vaker voorkomen, dan kun je er nog voor kiezen om hem te laten repareren 😉

rsz-846676
0 Likes