Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Aanpassen van Cover Toetsenbord naar Azerty

(Onderwerp aangemaakt op: 06-12-2020 04:29 PM)
18082 Weergaven
IngeGoyvaerts
First Poster
Opties

We hebben recent een Samsung TabS7 gekocht met toetsenbordcover. Deze cover beschikt over een toetsenbord 'Azerty' dat echter Querty typt. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit aanpas? Het toetsenbord in de tablet zelf staat ondertussen al wel op Azerty, maar het fysieke toetsenbord volgt deze regel blijkbaar niet. Graag wat hulp ..

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @IngeGoyvaerts,

Welkom op de Community.

Heb je al in de handleiding gekeken? Daar wordt uitgelegd hoe je via Taal & Invoer het fysieke toetsenbord kunt instellen. Als je dan de taal wijzigt, kun je hem als azerty gebruiken.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
17 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @IngeGoyvaerts,

Welkom op de Community.

Heb je al in de handleiding gekeken? Daar wordt uitgelegd hoe je via Taal & Invoer het fysieke toetsenbord kunt instellen. Als je dan de taal wijzigt, kun je hem als azerty gebruiken.

rsz-846676
0 Likes
IngeGoyvaerts
First Poster
Opties

Bedankt,! Het is me gelukt!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Top! Nog veel plezier ermee 😁

rsz-846676
0 Likes
Members_uvTV0Ac
First Poster
Opties

hoe?? mij lukt het niet - en heb zelfde probleem voor

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_uvTV0Ac, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw tablet? En gebruik je de bijpassende keyboardcover? Hoe staat de taal ingesteld op jouw tablet?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_ciHCAPz
First Poster
Opties

Hallo, hier hetzelfde probleem.

Fysiek toetsenbord staat op azerty, maar ik kocht een hoes met toetsenbord in azerty die werkt als qwerty. Hoe kan ik dit wijzigen op mijn samsung tab A8 ?

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

HI @Members_ciHCAPz,

Welkom op de Samsung Community!

Heb je de bovenstaande tips al eens gedaan?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Members_8zLLdfi
First Poster
Opties

Zelfde probleem met mijn Samsung Galaxy TAB S9, keyboard cover. Er was geen handleiding bij de cover. Waar kan ik de info vinden? In tablet staat taal ingesteld op Nederlands BE, azerty. Soft toetsenbord is effectief azerty, maar cover blijft qwerty typen. Hoe los ik dit op?

0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @Members_8zLLdfi ,

Op onze website kan je de handleiding voor de keyboard cover van jouw tablet vinden: https://bit.ly/3TOy0lJ. Ik vermoed dat de taal van de keyboard cover op Nederlands (qwerty) in plaats van Nederlands (azerty) staat. Je kan dit aanpassen door jouw keyboard cover aan te sluiten op jouw tablet en vervolgens naar "Instellingen > Algemeen beheer > Taal en toetsenbord > Fysiek toetsenbord" te gaan en hier de taal aan te passen. 

Groeten,

Alice

rsz-846676
0 Likes