Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

tab S6 lite

(Onderwerp aangemaakt op: 12-12-2020 09:53 AM)
772 Weergaven
brodir
First Poster
Opties
Waarom wordt de tab S6 geleverd met een standaard oplader terwijl hij geschikt is voor snelladen? 
0 Likes
15 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Grote kans omdat dit de lite versie betreft en dit dus de "budget" versie is van de tab S6. Als je de lader wil zal je deze dus los moeten kopen. 

0 Likes
brodir
First Poster
Opties
Ik heb de lite versie en inmiddels een andere lader. Dit omdat mijn tablet bij een update op zwart ging en niets meer deed. Bij het servicepunt werd ik voor dom uitgemaakt omdat ik de bijgeleverde lader gebruikte. Deze laad niet krachtig genoeg op volgens hen. De crash was dus mijn eigen schuld. Bij navraag bij de klantenservice wist men niets af van dit probleem. De tab werd standaard geleverd met een goede oplader zei men en niet met een standaard oplader. Ook daar was het antwoord eigen schuld. Uit coulance omdat de tab nog maar 2 maanden oud was, werd hij nog gratis gemaakt.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Bij wat voor service point ben je langs geweest? Wat je omschrijft kan namelijk niet aan de lader liggen. 
Al laad hij ontzettend traag de batterij laad dan nog altijd op. Tenzij er iets anders mis is met het apparaat natuurlijk.

Wanneer je het apparaat aan zet vraagt hij stroom van de batterij en niet van de lader..

0 Likes
brodir
First Poster
Opties
Bij het servicepunt van Samsung in Amsterdam. Ik werd hier voor leugenaar uitgemaakt omdat deze tab nooit met deze oplader geleverd kon zijn. Ik had vast een oude oplader gebruikt. Daarom heb ik thuis de klantenservice gebeld die mij had doorverwezen naar het servicepunt. De klantenservice gaf aan dat de tab alleen geleverd werd met een snellader en dat ik de fout gemaakt had.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @brodir, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, ik help je dan ook graag verder. Dit is natuurlijk geen fijne ervaring, sorry hiervoor! 

Werkt jouw tablet inmiddels weer helemaal naar behoren na de herstelling?

Heb je onze hulp nodig stuur me dan een privéberichtje met je telefoonnummer en je e-mailadres, dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
brodir
First Poster
Opties
hij is inmiddels alweer voor reparatie weggeweest. het scherm bleef trillen en bewegen. men kon niets vinden dus onverrichter zaken terug. nu voorzichtig de apps er 1 voor 1 aan het opzetten en in de gaten houden.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Houd je ons op de hoogte? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
brodir
First Poster
Opties
Dat zal ik doen
0 Likes
brodir
First Poster
Opties
Hij trilt weer. Dus de laatste app er weer afgehaald maar helaas hij doet het na een tijdje weer. Uitzetten (heel lastig met een trillend en verspringend beeld) en weer opstarten en ik kan hem weer even gebruiken. Soms denk ik, doe me maar een goed inruilbod want ik kan hem wel weer opsturen maar ze vinden dan niets. Ik ben zo teleurgesteld in deze tablet.
0 Likes