op 07-06-2020 05:06 PM
Beste,
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een Samsung S6 tablet. Ben zo dom geweest om weer een Samsung account aan te maken terwijl ik er al een had tbv mijn Samsung 10+ Note.
Hoe kan ik mijn telefoon loskoppelen van mijn oorspronkelijke account en die aan mijn nieuwe account toevoegen?
Wil namelijk Samsung Notes op beide apparaten met elkaar laten synchroniseren.
Groet,
Vincent
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-06-2020 08:54 AM
Hey Vincent!
Gefeliciteerd met je nieuwe Galaxy Tab S6!
Via Instellingen >> Accounts >> [je Samsung account] >> Persoonsgegevens >> Meer (de drie puntjes rechtsboven) kun je uitloggen. Vervolgens op je andere account weer inloggen.
Alles wat gesynchroniseerd of opgeslagen is met of op je Samsungaccount, maar niet op je telefoon zelf staat, is dan wel weg. Mocht je dus bijvoorbeeld contacten op je Samsungaccount hebben opgeslagen, dan zou ik die eerst op je telefoon of je Google account zetten. Anders blijf je bezig
op 08-06-2020 08:54 AM
Hey Vincent!
Gefeliciteerd met je nieuwe Galaxy Tab S6!
Via Instellingen >> Accounts >> [je Samsung account] >> Persoonsgegevens >> Meer (de drie puntjes rechtsboven) kun je uitloggen. Vervolgens op je andere account weer inloggen.
Alles wat gesynchroniseerd of opgeslagen is met of op je Samsungaccount, maar niet op je telefoon zelf staat, is dan wel weg. Mocht je dus bijvoorbeeld contacten op je Samsungaccount hebben opgeslagen, dan zou ik die eerst op je telefoon of je Google account zetten. Anders blijf je bezig
op 09-06-2020 03:36 AM
super bedankt voor je snelle reactie...ga het vandaag uitproberen...
op 15-06-2020 07:37 AM
Beste Kevin,
Nogmaals bedankt voor je snelle reaktie. Het is gelukt.
Ná het overzetten van mijn Samsung Notes vanaf Telefoon naar Tablet, heb ik mijn oude account afgemeld.
(Op mijn telefoon mijn oude account in nieuw account wijzigen gaat niet, want dan krijg je de melding...."bestaat al").
Dus....op mijn telefoon mijzelf eerst afgemeld en óók op mijn telefoon mijzelf direkt aangemeld met het account wat ik ook gebruik voor mijn tablet
Gisteren had ik even via mijn Samsung TV ook even geen internet meer. Dat had ook te maken omdat die nog gekoppeld was aan het account dat ik via mijn telefoon verwijderd had.
Op mijn TV dezelfde handeling verricht én....vóila...alles werkt....onder 1 account....super.
Groet