Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gegevens samsung account.

(Onderwerp aangemaakt op: 11-03-2024 07:27 AM)
425 Weergaven
RowDeFlipper
Navigator
Opties
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem. Voor de oude lui regel ik altijd alles qua telefoon, tv, electronica etc etc je snapt t wel. Nu hebben ze een nieuwe tablet en ik wil ik inloggen op hun samsung account.

Maar nu komt het,

Ik weet alleen de email die er bij hoort. Kan ik nog op een of andere manier dat account in komen? Als ik ww reset indruk zenden ze een code naar je 06. Je raad t wellicht al, dat was het oude nummer van moeders en dat nummer is niet meer. En het schriftje met ww...... geen idee.

Is het een probleem als ik een nieuwe aanmaak en het oude account niet meer gebruik. Of kan er iemand kwaad mee?

Dank.
0 Likes
6 Antwoorden
Gia-Tinh
Voyager
Opties
Heb je een herstelemail van u Samsung account
0 Likes
RowDeFlipper
Navigator
Opties
Heel meschien, wellicht is die zo slim geweest mijn mail in tevoeren toen die nog in de "regel ik zelf wel" tijd zat.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Je kunt gewoon een nieuw account aanmaken en daarmee inloggen. Dat is het makkelijkst.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
RowDeFlipper
Navigator
Opties
Oke. Dan komt t volgende ding. Ik kan dan niet t zelfde email adres gebruiken. Of kan ik t ook gewoon zo laten en zonder Samsung account verder gaan? Of is het "iets" waar door ik eventueel de apperaten niet geheel kan gebruiken?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je kan toch een ander email gebruiken, of ter plekke even 1 aanmaken ervoor en dan opschrijven in dat 'schriftje'
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
tessah
Pioneer
Opties
Je kunt toch ook het google account gebruiken?
0 Likes