op 05-11-2024 11:46 AM
Het is gelukt om 2 bluetooth koptelefoons te koppelen met mijn tablet, zodat er tegelijk geluisterd kan worden. Maar als ik via media de 2 koptelefoons wil aanklikken om tegelijk te luisteren. Kan ik elke keer maar 1 koptelefoon kiezen. Ik kan dus niet tegelijk luisteren met 2 koptelefoons. Hoe kan ik dit nu oplossen? Ik snap er niks van, want eerder lukte het wel.
Groet
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-02-2025 12:19 PM
Hallo @Mayo1984,
Bedankt voor jouw bericht. Ik help je graag verder. De A9+ heeft die functie niet. Via een splitter kan je wel met 2 bedrade koptelefoons het geluid spitten. Je kan ons gerust weer een bericht sturen wanneer je meer informatie wenst.
Met groet,
Ajay
op 06-11-2024 04:26 PM
Hallo @Members_QBpe1rR,
Bedankt voor jouw bericht. Zie de onderstaande link voor instructies. Laat weten of je eruit komt zo.
Met groet,
Ajay
op 13-02-2025 09:04 AM
op 17-02-2025 12:19 PM
Hallo @Mayo1984,
Bedankt voor jouw bericht. Ik help je graag verder. De A9+ heeft die functie niet. Via een splitter kan je wel met 2 bedrade koptelefoons het geluid spitten. Je kan ons gerust weer een bericht sturen wanneer je meer informatie wenst.
Met groet,
Ajay
2 weken geleden
dinsdag
Hallo @Missa11,
Bedankt voor jouw interesse voor de functie Dual Audio. Voor de A-series is deze functie echter niet mogelijk. Het is wel mogelijk op onze S-serie. Ik hoop dat je desondanks nog van jouw Tab A8 kan genieten. Wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt, kan je ons gerust weer een bericht sturen.
Met groet,
Ajay