Zamknij

Czego szukasz?

anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Samsung Odyssey G8 34'' brak płynności przy 175Hz

(Temat utworzony: 15-12-2023 01:16 AM)
533 Wyświetlenia
DamianP_
Apprentice
Opcje

Witam, na wstępie powiem że jestem laikiem w tym temacie i proszę o wyrozumiałość. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Odyssey G8 G85SB. Podłączyłem go do komputera poprzez dołączony kabel Mini DisplayPort do karty graficznej NVIDIA GeForce RTX 4070 TI. Komputer pokazuje mi że jest 175Hz, chociaż jak jest tzw. test ufo to uważam że nie jest w 100% płynny tak jak np w materiale odnośnie tego monitora nagranego przez "ziemniaka" na youtube. Pobrałem aplikację do testu UFO "ViewSonic Strobe Utility" i pokazuje mi błąd "Unable to initialize DDC/Cl for this monitor. Co to oznacza? W ustawieniach monitora zmieniłem opcje VRR Control na włączone, gdzieś się doczytałem że to ma być włączone. 

Gdzie mam szukać problemu, co zmienić bądź co ustawić w panelu nvidia? Czy tam mają zostać wszystkie opcje domyślnie, czy coś grzebać? 

Jeszcze jedno. Jakiś sposób na podłączenie pendrive do usb-c żeby zaktualizować sterowniki monitora? Obecną wersja sterowników - 1444, sam nie pobiera nowych tylko muszę pobrać je ze strony. Tylko nie mam pomysłu jak to podłączyć i zainstalować. 

Byłbym wdzięczny za wszystkie sugestie.
4 Odpowiedzi
patyczak
Black Belt 
Opcje
175Hz uzyskasz w grach, ale nie przy zwykłym użytkowaniu czy oglądaniu filmów. Co do reszty - za dużo pisania i myślę, że lepiej by było, żebyś podzwonił do wsparcia Samsunga i zapewne ktoś poprowadzi Cię za rękę. Dodatkowym plusem będzie to, że zdobędziesz podstawową wiedzę, która przyda Ci się w przyszłości.
PatrykPred
Big Cheese
Opcje