27-12-2018 12:29 PM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chcę wymienić dysk HDD na SSD MICRON model MTFDDAK256TBN w laptopie NP310E5C-A01PL. Dałem laptop do servisu komputerowego ale panowie nie poradzili sobie z wymianą. Tłumaczyli że system WIN10 w tym przypadku nie uruchamia się. Rzekomo kombinowali na różne sposoby i nic to nie dało. Jestem laikiem w tych sprawach dlatego mam prośbę o instrukcję co jak mam zrobić a może zawstydzę tych fachmanów z servisu.
27-12-2018 12:50 PM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
@ANDRZEJBLOCHZobacz na jakich laptopach można zainstalować Windows 10 https://www.samsung.com/pl/support/windows10-update/
27-12-2018 02:32 PM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
27-12-2018 10:56 PM — edytowano 28-12-2018 09:39 AM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
@ANDRZEJBLOCHNa tym laptopie może być zainstalowany Windows 7 czy 8.1, ale nie ma wsparcia dla Windows 10, ale jak chcesz, już na siłę zainstalować Windows 10 to trzeba zrobić czystą instalację, a potem doinstalować brakujące sterowniki ręcznie lub posłużyć się programem driver booster dla tego masz takie info jak tutaj. https://eu.community.samsung.com/t5/Sprzęt-Komputerowy/Aktualizacje-sterownikow-za-pomocą-Samsung-Up...
08-01-2019 03:20 PM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
@ANDRZEJBLOCHCzy udało Ci się zainstalować Windows 10 na nowym dysku SSD ?
08-01-2019 10:00 PM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
@ANDRZEJBLOCH napisał(a):
W servisie sklonowali dysk HDD na SSD ale system nie odpala na nim.
Być może tutaj popełnili błąd. Próbowałeś wykonywać czystą instalację z płyty lub USB ?