Zamknij

Czego szukasz?

anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wymianą dysku HDD na SSD w NP310E5C-A01PL

(Temat utworzony: 27-12-2018 12:29 PM)
2905 Wyświetlenia
ANDRZEJBLOCH
Student
Opcje

Chcę wymienić dysk HDD na SSD  MICRON model MTFDDAK256TBN w laptopie NP310E5C-A01PL. Dałem laptop do servisu komputerowego ale panowie nie poradzili sobie z wymianą. Tłumaczyli że system WIN10 w tym przypadku nie uruchamia się. Rzekomo kombinowali na różne sposoby i nic to nie dało. Jestem laikiem w tych sprawach dlatego mam prośbę o instrukcję co jak mam zrobić a może zawstydzę tych fachmanów z servisu.

0 Like
8 Odpowiedzi
vdsl2
Samsung Members Star ★★
Opcje

@ANDRZEJBLOCHZobacz na jakich laptopach można zainstalować Windows 10 https://www.samsung.com/pl/support/windows10-update/

ANDRZEJBLOCH
Student
Opcje
Na dysku HDD jest jest zainstalowany WIN10 HOME i działa sprawnie. Z linku który podałeś wynika że można instalować ten system na tym laptopie. Zresztą jest zainstalowany i jest OK. W servisie sklonowali dysk HDD na SSD ale system nie odpala na nim. Tłumaczyli że to taki problem z SAMSUNGAMI. Nie wiem czy im wierzyć czy po prostu nie mają pojęcia jak to zrobić. Może ktoś spotkał się z takim problemem i zna rozwiązanie.
0 Like
vdsl2
Samsung Members Star ★★
Opcje

@ANDRZEJBLOCHNa tym laptopie może być zainstalowany Windows 7 czy 8.1, ale nie ma wsparcia dla Windows 10, ale jak chcesz, już na siłę zainstalować Windows 10 to trzeba zrobić czystą instalację, a potem doinstalować brakujące sterowniki ręcznie lub posłużyć się programem driver booster dla tego masz takie info jak tutaj. https://eu.community.samsung.com/t5/Sprzęt-Komputerowy/Aktualizacje-sterownikow-za-pomocą-Samsung-Up...

Przechwytywanie.PNG

0 Like
vdsl2
Samsung Members Star ★★
Opcje

@ANDRZEJBLOCHCzy udało Ci się zainstalować Windows 10 na nowym dysku SSD ?

0 Like
kamil40013
Samsung Members Star ★★★
Opcje

@ANDRZEJBLOCH  napisał(a):