Zamknij

Czego szukasz?

anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Przejdź do rozwiązania ROZWIĄZANE

Soundbar HW-C450 ustawienia i aktualizacja

(Temat utworzony: 08-05-2024 03:58 PM)
504 Wyświetlenia
auman
Pioneer
Opcje
Witam. Kupiłem teraz w Komputronik soundbar HW-C450 Samsunga. Ma on kilka opcji i jaką opcje sobie ustawić? Surround czy jakieś dts virtual czy standardowe? Jak macie ustawione jeżeli posiadacie ten soundbar? Jestem w tym zielony. Druga sprawa czy da radę go zaktualizować? Jak sprawdzić jaka wersję posiadam i czy potrzeba mi aktualizacji? Telewizor UE43AU8002. Doradźcie coś. 
0 Like

1 Rozwiązanie

Zaakceptowane rozwiązania
Rozwiązanie
patyczak
Black Belt 
Opcje

Jak zaktualizować:

https://eu.community.samsung.com/t5/sprz%C4%99t-audio-i-wideo/aktualizacja-soundbar%C3%B3w-firmy-sam...

Co do ustawień, to tryb "Standard" odtworzy taki format dźwięku, jaki mu zapodasz. Inne tryby, to zwykłe "wynalazki", ale akurat mogą się komuś podobać.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 Odpowiedzi
Rozwiązanie
patyczak
Black Belt 
Opcje

Jak zaktualizować:

https://eu.community.samsung.com/t5/sprz%C4%99t-audio-i-wideo/aktualizacja-soundbar%C3%B3w-firmy-sam...

Co do ustawień, to tryb "Standard" odtworzy taki format dźwięku, jaki mu zapodasz. Inne tryby, to zwykłe "wynalazki", ale akurat mogą się komuś podobać.

auman
Pioneer
Opcje
Widzę, że mam aktualną wersję. Czyli zostawić na standard i nic się tam nie bawić? Bo widzę że mogę dać bassy do plus 6 czyli mocniejsze jeszcze byłyby. Nie mogę wyczuć różnicy między surround a standard. Niby tak samo gra. Pokój mam mały
0 Like
patyczak
Black Belt 
Opcje
To zależy czego sluchasz. U siebie do filmów używam tylko "Standard", bo mija się z celem oglądanie filmu ze ścieżką dźwiękową Dolby Atmos i włączanie jakiegoś "virtual". Do muzyki soundbar się nie nadaje, żaden, więc tu możesz sobie włączyć, co uważasz.
auman
Pioneer
Opcje