Witam, jak jeden problem z wycięciem kamerki na screenech się rozwiązał, to narodził się drugi
😆
Jestem entuzjastą muzyki, często słucham sobie późnymi wieczorami na słuchawkach. Używam oczywiście dedykowanej aplikacji Samsung Music.
Opis problemu:
Ostatnio podczas słuchania przysnęło mi się... Po przebudzeniu się po około godzinie, chciałem wyłączyć muzyke i pójść spać. Złapałem telefon, ale coś było nie tak. Muzyka o ile grała normalnie, telefon był skrajnie nieresponsywny. Dosłownie! Kiedy przeciągnąłem palcem, żeby otworzyć panel powiadomień i skrótów funkcyjnych, ten wysunął się dopiero po około 10 sekundach, klatkując przy tym niemiłosiernie. Tak samo było z innymi gestami. Ostatkami cierpliwości udało mi się go zresetować w normalny sposób (przycisk power i dotknięcie na ekranie, wszystko oczywiście z dużym opóźnieniem).
Telefon leżał wówczas na łóżku, nie był ani gorący ani nawet odrobinę ciepły, normalna temperatura pokojowa, więc przegrzanie jako przyczynę takiego działania odrzucam.
Dodam jeszcze, że zdarzyło mi się tak już dwa razy i dalej nie wiem o co chodzi. Telefon staram się uruchamiać ponownie w miarę regularnie, średnio 2 razy na tydzień.
Ma ktoś jakieś wskazówki, informacje, czemu tak się dzieje? Może ktoś ma podobny problem - proszę o udzielenie się w komentarzach.
Pozdrawiam, Wojtek T.
Inne informacje:
- Galaxy Note 10 Lite
- Android 12 (ost. aktualizacja 30 maj)
- One UI 4.1
- 128Gb ROM; 64Gb karta SD; 6Gb RAM
- Wielkość folderu z muzyką: około 3Gb (na karcie pamięci)
- Podczas słuchania, była uruchomiona aplikacja Samsung Music i Messenger
- Połączenie z ineternetem po WiFi (nic się w tle nie pobierało)
- Tryb oszczędzania energii włączony
- Słuchawki przewodowe (wejście jack)
- Clear partition cache był całkiem niedawno robiony (przy problemie z wcięciem kamerki na screenach)