Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Waar blijft mijn pre-order bestelling van de S22? - Duurt te lang

(Onderwerp aangemaakt op: 24-02-2022 06:23 PM)
10134 Weergaven
Members_9ybViYB
First Poster
Opties

Ik heb bij de release gelijk een samsung s22+ gepre-orderd. heb netjes een mail ontvangen. nu zie ik bij mijn order niks staan en als ik de ordernummer toevoeg herkend hij deze niet. het volledige bedrag is wel al afgeschreven. kan ik mijn telefoon gewoon verwachten?

alvast bedankt

0 Likes
Spring naar oplossing
758 Antwoorden
Members_zmU0KT0
Explorer
Opties

beste martijn,

weet niet of je mijn post hier zojuist zorgvuldig gelezen hebt, maar NEE ik heb nog altijd niets terugbetaald gekregen.

Wat smartwatch betreft: deze is langer geleden dan 30 dagen aangeschaft, maar ik heb er niets aan zonder samsung device. Ik vind dat er bij samsung een potje van gemaakt wordt en dat het eigenlijk gewoon terecht is als jullie toch mijn smartwatch weer terug van me kopen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij zullen jouw Watch niet teruggaan kopen. Het klopt natuurlijk wel dat allemaal te lang duurt, wat is je order nummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_zmU0KT0
Explorer
Opties

Even resume de reactie van MartijnK van samsung tijdens het dm-verkeer met hem:

De terugbetaling laat nog altijd op zich wachten; er is geen enkele intentie bij customer support om de juiste afdeling binnen samsung te contacten en wat druk te zetten op mijn afhandeling. In plaats daarvan word ik verleid naar een kortingsportaal te gaan om daar, met korting, alsnog samsung producten te bestellen zodat ik iets aan mijn smartwatch heb. Echter ik moet wel zelf eerst hiervoor betalen; dit kan niet verrekend worden met de bijna 1700 euro die samsung nog van mij heeft. Alsof mijn vertrouwen in samsung's dienstverlening nu plots herstelt is en ik ze met nog meer geld van mij toevertrouw. Sterker nog: Alsof ik uberhaupt een dergelijk cashflow heb.

Wat betreft de terugbetaling: "wanneer we iets horen, laten we je het weten" en " Het moet allemaal handmatig gebeuren en de 50 euro van de pre-order die we naar je gestort hebben (voordat de pre order uberhaupt geannuleerd was), maakt dit allemaal moeilijk, moeilijk, moeilijk" (parafrasering)

och och och, samsung toch.

potjandorie, blijkt het toch weer een wasse neus. Dacht echt ff dat ze me vandaag wilde helpen.

0 Likes
rens_ajw
Apprentice
Opties

Hoi @MartijnK , kan jij kijken naar mijn bestelling? Ordernr: NL220326-89696627. Er wordt nu achteraf vertraging gemeld maar de bezorgdatum tijdens bestellen was al eerder.. Ik weet ook niet wat 'nalevering' betekend, dat staat er ook sinds een aantal dagen pas?

Het is toch niet zo dat bestellingen die al betaald zijn voorrang krijgen boven after pay bestellingen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @rens_ajw, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat de levering ook nog niet is aangemeld bij de bezorgdienst. Er zit verder geen verschil in of je kiest voor een directe betaling of eentje achteraf. 

Elke woensdag krijgen wij een voorraadlevering en de uitvoering die jij besteld hebt is afgelopen week 1 x bij ons geleverd en voord komende week staan er 7 gepland.

Ik kan echter niet zien hoe de verdeling is, maar wanneer jouw bestelling is klaargemaakt voor verzending dan sturen we je ook direct een bericht met een track 'n trace!

Groeten,

Martijn

0 Likes
LothSquad
Explorer
Opties
Ik wacht ook op mijn Online Exclusive al ruim 10 weken. S22 Ultra 512 GB Graphite. Snap dat het een preorder is maar toch. Duurt nu echter wel heel erg lang.
0 Likes
OttoHitDaLotto
Student
Opties

Goedendag, 

Ik heb op 19 Februari een bestelling geplaatst voor een Samsung Galaxy S22 Ultra (Ordernummer NL220219-73393101). De orderstatus staat nog steeds op order voorbereiden sinds 19 Februari. Er staat dat mijn order waarschijnlijk 24 Februari wordt verstuurd. We zijn daar uiteraard 2 maanden verder and ik heb in de tussentijd geen enkele update ontvangen over wanneer ik mijn order kan verwachten.

Mijn vraag is, is er een update? Kan ik überhaupt verwachten ooit mijn order te ontvangen?

Groeten.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Goed dat je hier een topic voor aanmaakt en welkom op het forum🙂

Er zaten helaas grote vertragingen in het leverproces. De S22 serie had het hoogste aantal pre-orders dat de S serie ooit heeft gehad. Gelukkig zit er eindelijk wat schot in de zaak nu. Ik verwacht dat je het toestel snel in huis hebt.

Goed dat je het ordernummer erbij hebt gezet, hiermee kan onze community manager met je meekijken🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
LothSquad
Explorer
Opties
Same here wacht ook al bijna 10 weken
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @LothSquad, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit duurt inderdaad wel erg lang. Wat is je ordernummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

0 Likes