Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Waar blijft mijn bestelling

(Onderwerp aangemaakt op: 14-06-2022 07:31 PM)
463 Weergaven
klz70
Apprentice
Opties
Ik heb op 4 juni een Samsung Tablet S 8 besteld via de huur constructie. Op 6 juni is mijn aanvraag goedgekeurd.  In de Samsung Shop stond en staat de tablet nog steeds als op voorraad zijnde, maar tot op heden geen tablet.
Samsung zelf communiceert niet. Ik heb al diverse keren via WhatsApp , Messenger en telefoon contact opgenomen en meer dan de verzending is aangevraagd . U krijgt vanzelf een track and trace hoor ik niet.... Geen bericht ...sorry er is vertraging of zo....als de klant zelf geen initiatief neemt, blijft het akelig stil. 
Ik ben dus erg ontevreden over de Samsung Shop en na deze ervaring denk ik wel 3 x na of de opvolger van mijn huidige Samsung telefoon wel weer Samsung gaat worden.
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Wat is het ordernummer?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
klz70
Apprentice
Opties
BE220604-13382989
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @klz70, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn dat het wat langer duurt dan verwacht. Ik zal bij mijn collega's van de webshop vragen wat de status is en wanneer je de tablet kan verwachten. Zodra ik hier een terugkoppeling op stuur ik je ook een berichtje.

Om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen stel ik wel voor om het gesprek tot één kanaal te beperken 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
klz70
Apprentice
Opties
Heb je al iets uitgevonden?? Ik had stilletjes gehoopt op.positief nieuws inmiddels omdat de nieuwe voorraad telkens op woensdag of donderdag schijnt te arriveren??
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Vooralsnog heb ik geen terugkoppeling gehad. Het klopt inderdaad dat er op de woensdagen nieuwe voorraad binnen komt bij ons en zodra deze is verwerkt worden de openstaande bestelling ook zo snel mogelijk verstuurd. In week 25 en week 26 krijgen wij 2x 5 stuks binnen van de uitvoering die jij hebt besteld 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes
klz70
Apprentice
Opties
Dat is komende week toch?? Dan hoop ik dat de mijne erbij zit. Het zou wel fijn zijn en eerlijk naar de volgende klanten toe als Samsung iets in de shop meldt over een verlengde leveringstijd .......er staat zelfs nu nog....vandaag besteld , morgen in huis....als de mijne et komende werk bij zit , was mijn levertijd rond de 18 dagen..
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je hebt helemaal gelijk, ik zal dat ook direct doorgeen aan mijn collega's van de webshop.

Groeten,

Martijn

0 Likes