Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Factuur bestelling niet ontvangen (BE)

(Onderwerp aangemaakt op: 07-11-2023 10:11 AM)
606 Weergaven
mb125
Journeyman
Opties
Weet er iemand hoe je een factuur van je bestelling kan ontvangen? Ik heb mijn bestelling al een maand geleden gemaakt.
Ze is nooit meegestuurd via email, ze is ook nergens in mijn spam terecht gekomen. Via de site kan ik ook niets downloaden. Ik heb al met de support gebeld en via WhatsApp gestuurd. Ondertussen is hier ook al een week over gegaan en heb ik nog steeds geen factuur ontvangen.

0 Likes
20 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @mb125, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Is jouw bestelling ook al geleverd? En wat is het ordernummer hiervan? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
mb125
Journeyman
Opties
Het is inderdaad geleverd, ordernummer BE231013-83515576
Alvast bedankt voor de snelle reactie
Mathias
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @mb125

Dankjewel voor je reactie. Als ik je gegevens erbij pak zie ik ook staan dat mijn collega's via WhatsApp hier ook een ticket voor hebben aangemaakt en dit hebben voorgelegd bij de collega's van de e-Store. Ik zal hen hier ook een reminder opsturen.

Om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen stel ik wel voor om het gesprek via één kanaal te laten verlopen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
mb125
Journeyman
Opties
Hey Martijn, dankje om dit op te zoeken. Er was inderdaad iets aangemaakt, maar eens ik probeerde polsen voor een update na enkele dagen kwam er geen antwoord meer, vandaar dat ik via een ander kanaal probeerde. Heeft u enig idee hoelang dit zal duren?
Met vriendelijke groeten
Mathias
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Daar heb ik geen idee van, ik heb mijn collega's een reminder getuurd om dit in orde te laten maken.

Groeten,

Martijn

0 Likes
mb125
Journeyman
Opties
Beste, zou ik om een update mogen vragen? Hoe kan het dat deze factuur zo lang duurt om op te sturen? Ondertussen is het 2 weken geleden sinds mijn eerste aanvraag.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @mb125, goedemorgen.

Ik heb mijn collega's vanmorgen al een reminder gestuurd. Normaal zou dit ook niet zo lang mogen duren, dit heeft onder andere te maken met de status die jouw order heeft in ons shopsysteem. De status staat nog steeds niet op completed en hierdoor is er geen factuur beschikbaar.

Ik hoop je hier zo snel mogelijk de factuur van te kunnen sturen!

Groeten,

Martijn

0 Likes
mb125
Journeyman
Opties
Bedankt voor de hulp, ik hoop ook dat het snel opgelost geraakt.
mb125
Journeyman
Opties
Beste, ondertussen zijn we opnieuw meer dan een week verder. Dit is onacceptabel geworden en een factuur mag absoluut niet zo lang duren om op te sturen.
0 Likes