op 25-11-2023 12:40 PM - laatst bewerkt op 15-12-2023 10:07 AM door MartijnK
Hallo,
ik heb 3 november een tv bij jullie aangeschaft!
10 november deze laten leveren.
nu merkte ik na 2 weken dat er rare vlekken in het beeld kwamen gelijk de maandag gebeld natuurlijk want het is niet netjes.
mevrouw aan de telefoon zei dat ze deze week de tv kwamen ophalen en dat er dan netjes een anderen werd geleverd. Niks meer gehoord niks meer gehoord later hoor ik tv niet meer op voorraad mag de tv alsnog retouren en krijg netjes mijn aankoop bedrag terug.
alleen hoor ik niks meer over het feit wanneer de tv nou wordt op gehaald. Nu zit ik hier met een kapotte tv waar ik een vermogen voor heb betaald.. ik wil graag dat dit wordt opgelost en snel een beetje als ik na de klantenservice bel dan hoor ik wel ja mevrouw het wordt geregeld maar uiteindelijk wordt er helemaal niks geregeld wie kan mij echt helpen? Ik weet oprecht niet meer wat ik moet doen!!
dure tv die na 2 weken kapot is dat hoort toch niet samsung? Asjeblieft haal die tv op en regel het met mij!!
op 25-11-2023 12:30 PM
Hallo, bruce kan ik met jou in contact komen ik heb ook een gevalletje dit soort van producten niet komen ophalen!
kunt u mij daar bij helpen? Mijn ordernummer is: NL231103-86437916
mijn tv is ook defect en ik wacht op een afspraak maar ik hoor steeds maar niks. Het is inmiddels al n week geleden en ze sturen mij steeds geen afspraak van dynalogic inmiddels zit ik wel nog steeds met een kapotte tv.. ik hoop dat jij mij kunt helpen!!
25-11-2023 12:41 PM - bewerkt 25-11-2023 01:14 PM
-
op 27-11-2023 04:39 PM
Hi @fprive, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer de nieuwe TV het niet goed doet. Als ik je gegevens erbij pak zie ik dat mijn collega's van de andere kanalen hier een ticket voor hebben aangemaakt en dit hebben doorgezet naar de e-Store afdeling.
Wij zijn hierin nog in afwachting van een terugkoppeling en zal vanaf mijn kant hen ook een reminder sturen.
Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging!
Groeten,
Martijn
op 29-11-2023 10:00 AM
Hallo Martijn,
al paar keer contact te hebben gehad zou ik een nieuwe dynalogic afspraak krijgen ik heb deze nog steeds niet ontvangen kun jij zien wanneer ik deze krijg? Er wordt steeds gezegt u krijgt het vandaag nog maar ik krijg steeds maar niks..
op 29-11-2023 10:03 AM
op 30-11-2023 11:35 AM
@MartijnK schreef:
Daar heb ik verder geen zicht op. Ik zie wel staan dat het ticket in behandeling is bij mijn collega's en dat zij hier mee bezig zijn. Zodra hier meer informatie over is of wanneer er een afspraak ingepland kan worden zal je hiervan ook beicht krijgen.
Groeten,
Martijn
Ik wacht inmiddels al 10 dagen op een retour label en heb nog steeds niks ontvangen. Telkens wordt er gezegt dat het wordt geregeld maar ik zie nog steeds niks.. weten jullie zeker dat hij retour wordt opgehaald? Want deze service is echt klote.
op 30-11-2023 11:40 AM
op 02-12-2023 05:24 AM
Kun jij je collega's nog eens informeren inmiddels 2 weken later (14 dagen) en helemaal niks gehoord.. wat moet ik met jullie kapotte tv? Iets bestellen gaat rap maar als er wat retour moet duur extreem lang voordat het wordt opgelost/opgehaald! Ik kan er niks aan doen dat mijn tv stuk gaat had meer verwacht dat ie jaren lang zou mee gaan helaas is dat mislukt 😕
op 04-12-2023 08:29 AM
Hi @fprive, goedemorgen.
Ik zal mijn collega's een reminder sturen met de vraag om dit zo snel mogelijk op te pakken!
Groeten,
Martijn