Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie S24 met cashback en tablet is die met opzet zo lastig gemaakt?

(Onderwerp aangemaakt op: 01-07-2024 04:21 PM)
984 Weergaven
Robberob
First Poster
Opties
Ik heb op 29 juni 2024 een S24 plus gekocht via Telenetshop,dus op tijd want de actie loopt tot en met 30 juni,en registreren 
voor de promoties kan tot 30 juli.Nu vandaag wil ik registreren,want de aankoopfactuur pas op 30 juni ontvangen.
Nergens is er blijkbaar nog een mogelijkheid om die cashback en tabletpromo te registreren?
Als dit echt zo is,dan is Samsung een jarenlange trouwe klant voor altijd kwijt.
Een vorm van "bedrog?" is onaanvaardbaar.
Er zijn ruim voldoende andere goede toestellen.
Ik zou het spijtig vinden,en wacht voorlopig nog op een reactie op een WhatsApp bericht dat ik gestuurd heb.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @geagiteerde,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24! Onze collega's van Promo afdeling zijn er mee bezig om alle issues met de registratie op te lossen en ze richten op om het zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Laat weten wanneer het voor de einde van de week nog niet is gelukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Robberob,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met jouw S24.  Zie de onderstaande links. Laat weten of het lukt.

Voor de Cashback:  https://bit.ly/4cGFMov

&

Voor de Tab A9: https://bit.ly/4c1o1iI

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_TlPXe3q
First Poster
Opties

Ik heb de link naar de cashback geprobeerd, maar dit is niet de juiste. Tot 30 juni zou er een cashback zijn van 100 euro en deze link gaat tot einde mei voor een cashback van 200 euro.

Members_zpp3OgW
First Poster
Opties

Dit klopt, hier kan ik mij enkel maar bij aansluiten.

Verder vind ik de hele procedure onnodig complex, alsof men klanten wil ontmoedigen een cashback aan te vragen.

cjjdjdd
First Poster
Opties
Als je dit al laag vindt van Samsung dan zou je de rest van hun praktijken moeten ontdekken
0 Likes
Members_sOikAoM
Student
Opties

ook ik zit met het zelfde probleem al meer dan zes uur via whays app en nog steeds niets enkel de povere melding van dat er meer mensen zijn met problemen en ja ook van probeer het volgende week nog eens

als je nu gaat voor de cachback dan staat er zelfs de s 24 niet meer in een heel mooie service is dat

zelf na een dag whats app te wachten durven ze je te vragen of het nog zin heeft omde vraag te beantwoorden.

zit al met het derde formulier voor registratie.

ook mij zijn ze kwijt als klant (ze hebben natuurlijk zo lang gewacht tot dat je je toestel NIET meer kunt terug brengen 

echt bedriegen is dat

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Robberob,

Voor de gedeelde Cashback link kan je nog registreren t/m vandaag. Als je die niet bedoelt kan je ook de de onderstaande link proberen. Daar staan alle promoties. Je kan daar rechts het knopje archief vinden, voor verlopen Promoties.

Kan je het mij laten weten?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
geagiteerde
First Poster
Opties
Wat een misleidende actie, tablet bij een samsung S24.....niet te claimen op jullie site......SAMSUNG SCHAAM JE.....
Dit was mijn laatse Samsung.
BEDRIEGERS
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @geagiteerde,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S24! Onze collega's van Promo afdeling zijn er mee bezig om alle issues met de registratie op te lossen en ze richten op om het zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen. Laat weten wanneer het voor de einde van de week nog niet is gelukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
RH190776
First Poster
Opties
Hallo,

Is het issue opgelost? Ik kan al die tijd al niet registreren voor de tablet. Ik heb mijn s24 op 19-10 gekocht
0 Likes