Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht indienen over promotie

(Onderwerp aangemaakt op: 02-07-2024 08:44 PM)
670 Weergaven
Reneb5
Journeyman
Opties

Weet iemand hoe ik een klacht kan indienen, omdat ik niet gebruik kan maken van een geldige promotie? 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Wittje,

Volgens mijn collega hadden ze de 11de jou een e-mail gestuurd met een link erin om jouw registratie te veranderen. Ze geven aan dat niet de juiste modelcode was geselecteerd. Kan je het veranderen naar Galaxy S24 FE (SM-721B/DS)? Voor de zekerheid kan je de contract erin uploaden.

Je kan ons gerust laten weten of het is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
41 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Zou je het probleem duidelijk kunnen uitleggen? Met veel details en een link naar de promotie ect. Vermeld om welke producten het gaat. En waar is het gekocht.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Reneb5
Journeyman
Opties
Hallo Patrick ik heb nu zoveel dingen geprobeerd om het op te lossen via de telefoon. Zojuist via de WhatsApp en daar wordt gewoon niet meer gereageerd als je je collega wijs op het feit, dat hun informatie niet klopt
0 Likes
Reneb5
Journeyman
Opties
Ik heb met mijn vriendin op 19 juni een A55 gekocht via jullie website. Er liepen toen 2 promoties. Gratis Buds FE en een gratis tag2. Die buds zaten netjes in het winkelwagentje en ook in het pakket. De gratis tag2 niet. Die actie liep van 3 juni tm 30 juni. Ik heb daar op 20 juni over gebeld en toen werd er een spec nummer aangemaakt die volgens je collega op WhatsApp niet te kloppen. Ze heeft ea zojuist nagekeken en kwam met het antwoord dat ik te laat was. Ik wees haar erop, dat het niet klopt. Immers ik heb de telefoon besteld in de promotie periode en gebeld hierover tijdens de promotie periode. En toen hoorde ik niks meer vis WhatsApp. Niet zo netjes
0 Likes
Reneb5
Journeyman
Opties
Ik heb met mijn vriendin op 19 juni een A55 gekocht via jullie website. Er liepen toen 2 promoties. Gratis Buds FE en een gratis tag2. Die buds zaten netjes in het winkelwagentje en ook in het pakket. De gratis tag2 niet. Die actie liep van 3 juni tm 30 juni. Ik heb daar op 20 juni over gebeld en toen werd er een spec nummer aangemaakt die volgens je collega op WhatsApp niet te kloppen. Ze heeft ea zojuist nagekeken en kwam met het antwoord dat ik te laat was. Ik wees haar erop, dat het niet klopt. Immers ik heb de telefoon besteld in de promotie periode en gebeld hierover tijdens de promotie periode. En toen hoorde ik niks meer vis WhatsApp. Niet zo netjes
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zou je het ordernummer kunnen delen? Is er ook een registratienummer? Zo ja ook delen.
Reneb5
Journeyman
Opties
Ordernummer NL240619-30364146
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Top, nu even wachten tot de Community Manager het oppakt💪 Hopelijk morgen.
Reneb5
Journeyman
Opties
Ok
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Reneb5,

Bedankt voor jouw bericht en voor de gegevens.  Kan je nog een screenshot sturen van jou WhatsApp gesprek op 20 juni. Ik maak dan een ticket aan voor onze Escalatie afdeling.

Met groet,

Ajay

Community Manager