Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht indienen over promotie

(Onderwerp aangemaakt op: 02-07-2024 08:44 PM)
672 Weergaven
Reneb5
Journeyman
Opties

Weet iemand hoe ik een klacht kan indienen, omdat ik niet gebruik kan maken van een geldige promotie? 

Spring naar oplossing
41 Antwoorden
Erik Lokenberg
Apprentice
Opties

Ik heb de TV in Nederland aangeschaft bij Lunenburg. Het zou volgens de voorwaarden ook kunnen met een foto van het scherm waar productcode en serienummer op staan.

De achterkant van de TV is echt maagdelijk zwart. Intensief gecontroleerd.

0 Likes
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Kan je me even een linkje sturen of een screenshot met me delen, van de promotie waar het hier om gaat? Dan kijk ik even mee. 

Groetjes, 

Tessa

0 Likes
Yett
First Poster
Opties
Na 3 keer de gegevens opgestuurd te hebben werd mijn promo afgekeurd omdat ik geen goede foto had van mijn 1mei registratie. Maar op het formulier stond dat je een foto op moest sturen van de verpakking met picto. Ik heb 3 keer gebeld en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en zo gaat mijn tablet mijn neus voorbij. Op welke manier kan ik het opnieuw aanvragen?
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Hoi @Yett,

Goed dat je een berichtje achterlaat. Heb je hier nog hulp bij nodig? Zo ja, stuur dan jouw registratienummer naar mij toe. Ik kijk dan graag eventjes met je mee in het systeem naar wat er precies aan de hand is.

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes
Chnt
First Poster
Opties
Hier ook problemen met samsung die hun promotie niet nakomt. Ik zou een samsung watch 7 krijgen. Elke keer is er wat. Ben al meer dan een maand hier mee bezig. Ze beloven terugkoppeling en elke keer is er weer iets anders.. een systeemfout, geen juiste aankoop bon, bon opgestuurd -> niet doorgezet. Afwijzing van promotie gekregen. Weer contact gehad, weer geen reactie terug.
Is er iemand van samsung die wel wat kan doen? Want via WhatsApp heb ik niet het idee dat ik serieus word genomen.....
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Chnt,

Bedankt voor jouw feedback en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw toestel. Jouw feedback wordt gewaardeerd. Ik help je graag verder. Kan je mij voorzien van jouw registratienummer? Ik kijk het dan intern na en contacteer dan e.v. de betreffende afdeling.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Wittje
First Poster
Opties
Ben al drie maanden bezig geweest, maar zonder resultaat. Gewoon oplichterij. Heb op laatste dag promo Galaxy watch 5, Galaxy s24 FE gekocht en ALLE informatie al meerdere keren opgestuurd en vaak gebeld.
Ik ga het melden en vragen of dit wel rechtmatig is.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Wittje,

Bedankt voor jouw melding hierover. Ik help je graag verder met het registratieproces. Kan je mij voorzien van jouw registratienummer? Ik kijk het dan voor je na?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Wittje
First Poster
Opties
NLD15758120PXFS uitgebreide WhatsApp conversatie. Alles opgestuurd tm volledige contract met AL mijn gegevens. Facturen zoals vroeger worden niet meer verstrekt. 3 december in shop besteld, was niet op voorraad, dus 7 december op kunnen halen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens Wittje,

De aankoopperiode van de actie liep van 18 november tot en met 3 december 2024. Op de aankoopbon wat je hebt aangeleverd staat de datum 7 december 2024. We moeten afgaan van de datum dat staat vermeldt op het aankoopbewijs. Heb je een ander bewijs dat je het op 3 december 2024 had betaald?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes