Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie aanvraag loopt niet soepel

(Onderwerp aangemaakt op: 05-10-2024 12:39 PM)
453 Weergaven
Ryan131
Student
Opties

Hallo,

Ik heb onlangs een nieuwe Samsung S24 Ultra gekocht die samen komt met een Smart watch. Bij het registreren op de promotie website kwam ik heel wat problemen tegen.

Als eerst werkt de website niet naar behoren. Je zou verwachten dat net als jullie verkoop site deze ook perfect zou moeten werken. De site lijkt mij zelf van mindere kwaliteit. Volgens een medewerker is er een storing want deze website opent nauwelijks en blijft maar laden en weergeeft niets. De storing zou dan ook op de hoofdpagina moeten vertonen. Of er wordt gelogen of de promotie is een lok mechanisme. En die standaard leugens om klanten de tuin om te leiden ken ik ook. 

Ten tweede was het mij na 2 uurtjes gelukt om wat in te dienen om vervolgens te horen dat de IMEI niet goed zichtbaar is terwijl deze gewoon te lezen is. vervolgens klik ik op de link om het aan te passen kom ik weer op de promotie website die alsmaar blijft laden en niet open gaat. Wat een onzin. 

Ten derde is het mij gelukt om de status te checken van mijn aanvraag. krijg ik dan een bericht op de site dat het is afgewezen terwijl ik een email heb dat ik iets moet aanpassen. Je zou verwachten dat je op de site bij status check ook je aanvraag kan aanpassen als iets ontbreekt. Niet alleen wat tekst dat iets aangepast moet worden of dat de aanvraag is afgewezen. Echt verspilling van mijn tijd. 

Als laatste begrijp ik niet waarom ik / wij deze onzin moeten invullen terwijl de service provider deze informatie ook kan delen met samsung tijdens de aankoop van het product. Wekt bij mij alleen maar meer twijfels op als die promoties wel echt zijn of niet. ik zie wel heel veel klachten hierover. Misschien wel een idee om hier iets aan te doen?

ik hoop dat jullie dit kunnen oplossen en de website user experience en aanvraag van een claim product even goed is als de aankoop van het product zelf.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ryan131
Student
Opties
Kleine update over mijn promotie aanvraag. Een paar dagen nadat er hier werd gezegd dat er een storing was op de site heb ik het weer geprobeerd. Uiteindelijk alle documenten kunnen opsturen en goed bevonden door de medewerkers of robots die de documentatie beoordeeld. Vervolgens een email ontvangen dat ik 7 weken moest wachten. Maar het pakket kwam sneller. Inmiddels heb ik de smart watch gister ontvangen. Top.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Donut2024
Journeyman
Opties
De website al 24 uur niet bereikbaar. Hier moeten we wel zaken aanvullen wat op deze manier niet lukt. Er wordt gezegd dat de site overbelast is. Dat kan je verwachten bij een actie, dus hier had van tevoren actie op ondernomen moeten worden. Telefonisch vernomen dat zij ook de website niet kunnen laden en daar hier rekening mee wordt gehouden omdat het een fout van hen is. Ik ga ervanuit dat Samsung het fatsoenlijk oplost.
Erik Lokenberg
Apprentice
Opties

Hier zelfde probleem. En ook niet meer reageren op Whatsapp en Messenger. Mail gehad dat mijn aanvraag niet goed is (geverifieerd door Samsung medewerker en goed bevonden). De link die erbij zit werkt niet. Dit is pure oplichting als je het mij vraagt. Promo van 500 euro cashback wordt je zo door de neus geboord. Net doen of je gek bent en ontmoedigingsbeleid toepassen. Velen vallen af hierdoor.

Idavori
Journeyman
Opties
Dit is exact het probleem waar ik nu tegen aan loop het is echt waardeloos
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @Ryan131, er is inderdaad sprake van een (aan de server gerelateerde) storing geweest en daar zou je inmiddels geen last meer van moeten hebben. Is het nog gelukt om de registratie te corrigeren? De link die je hebt ontvangen, is over het algemeen twee weken geldig. Overigens wordt de feedback op prijs gesteld en kan ik je verzekeren dat de promoties op de website "echt" zijn, het IMEI-nummer zal in eerste instantie simpelweg zijn afgewezen omdat het (deels geautomatiseerde) systeem het niet heeft herkend. Welkom op de Community trouwens, tof dat je voor de S24 Ultra bent gegaan en ik hoop dat je er veel plezier van hebt!

Groeten,

Joey

0 Likes
Oplossing
Ryan131
Student
Opties
Kleine update over mijn promotie aanvraag. Een paar dagen nadat er hier werd gezegd dat er een storing was op de site heb ik het weer geprobeerd. Uiteindelijk alle documenten kunnen opsturen en goed bevonden door de medewerkers of robots die de documentatie beoordeeld. Vervolgens een email ontvangen dat ik 7 weken moest wachten. Maar het pakket kwam sneller. Inmiddels heb ik de smart watch gister ontvangen. Top.
Svdbbx
Moderator
Moderator
Opties

Hey @Ryan131,

Bedankt voor de update! Superfijn dat je jouw Galaxy Watch ontvangen hebt. Geniet ervan 😊

Groetjes,

Sylvia

rsz-846676