Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung Shop

Stel hier al je Samsung Shop gerelateerde vragen.

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

Ryan131
Student
Opties

Hallo,

Ik heb onlangs een nieuwe Samsung S24 Ultra gekocht die samen komt met een Smart watch. Bij het registreren op de promotie website kwam ik heel wat problemen tegen.

Als eerst werkt de website niet naar behoren. Je zou verwachten dat net als jullie verkoop site deze ook perfect zou moeten werken. De site lijkt mij zelf van mindere kwaliteit. Volgens een medewerker is er een storing want deze website opent nauwelijks en blijft maar laden en weergeeft niets. De storing zou dan ook op de hoofdpagina moeten vertonen. Of er wordt gelogen of de promotie is een lok mechanisme. En die standaard leugens om klanten de tuin om te leiden ken ik ook. 

Ten tweede was het mij na 2 uurtjes gelukt om wat in te dienen om vervolgens te horen dat de IMEI niet goed zichtbaar is terwijl deze gewoon te lezen is. vervolgens klik ik op de link om het aan te passen kom ik weer op de promotie website die alsmaar blijft laden en niet open gaat. Wat een onzin. 

Ten derde is het mij gelukt om de status te checken van mijn aanvraag. krijg ik dan een bericht op de site dat het is afgewezen terwijl ik een email heb dat ik iets moet aanpassen. Je zou verwachten dat je op de site bij status check ook je aanvraag kan aanpassen als iets ontbreekt. Niet alleen wat tekst dat iets aangepast moet worden of dat de aanvraag is afgewezen. Echt verspilling van mijn tijd. 

Als laatste begrijp ik niet waarom ik / wij deze onzin moeten invullen terwijl de service provider deze informatie ook kan delen met samsung tijdens de aankoop van het product. Wekt bij mij alleen maar meer twijfels op als die promoties wel echt zijn of niet. ik zie wel heel veel klachten hierover. Misschien wel een idee om hier iets aan te doen?

ik hoop dat jullie dit kunnen oplossen en de website user experience en aanvraag van een claim product even goed is als de aankoop van het product zelf.

0 Likes
Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp