Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem bij registreren promotie Watch7

(Onderwerp aangemaakt op: 18-12-2024 11:37 PM)
510 Weergaven
Marcelsior
First Poster
Opties

Hallo,

vandaag trachtte ik, na aanschaf van mijn nieuwe S24 d.d. 18-12, mijn aanschaf te registreren in het kader van de huidige promotie m.i.v. 9 december "Ontvang nu tijdelijk een gratis Watch7 bij aankoop van...".

Op iedere mogelijke manier loopt dit spaak na het kiezen van de winkel van aanschaf; klikken op de winkel leidt terug naar de generieke offers pagina en een online registratieformulier is nergens te bekennen.

Op welke wijze kan ik de registratie nu toch doen om in aanmerking te komen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Helaas, ik weet enkel dat ze op de promotie afdeling druk bezig zijn met veranderingen. Helaas zijn er dingen mis gegaan en werken bepaalde dingen zoals dit momenteel niet meer. Ze zijn er druk mee bezig om dit zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. Ik snap hoe frustrerend dit is voor iedereen hier, het enige wat we kunnen doen is geduldig afwachten. Het komt vanzelf goed.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Liu2
Student
Opties

ik heb hetzelfde probleem!

0 Likes
Loli52
First Poster
Opties
Ik ook hetzelfde problem!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Dit is een storing en gelukkig zijn ze hier al van op de hoogte. Er wordt aan gewerkt. Het komt vanzelf goed.
spriet10
First Poster
Opties
Patrick bedankt! Ik heb hetzelfde probleem en werd er helemaal chagrijnig van. Blij dat ik dus niet de enige ben. Is er enig zicht op hoelang deze storing duurt?
0 Likes
ronhof
Apprentice
Opties
Ik heb hetzelfde.
0 Likes
mroset
Explorer
Opties

Goedemorgen, 

Hier hetzelfde issue met het claimen van de toegezegde cashback op een QE65S95DATXXN QD-OLED TV (2024) .  Geen enkele mogelijkheid om - voor welk product dan ook - de registratie van de cashback/promo af te ronden. 

Het devies lijkt (gezien de meldingen van de moderatoren c.q. Samsung NL medewerkers dat de website kampt met een storing) om het simpelweg de komende dagen maar even af en toe opnieuw te proberen 

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Helaas, ik weet enkel dat ze op de promotie afdeling druk bezig zijn met veranderingen. Helaas zijn er dingen mis gegaan en werken bepaalde dingen zoals dit momenteel niet meer. Ze zijn er druk mee bezig om dit zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. Ik snap hoe frustrerend dit is voor iedereen hier, het enige wat we kunnen doen is geduldig afwachten. Het komt vanzelf goed.
hmida
Journeyman
Opties
Ik had hetzelfde probleem als ik me wilde aanmelden via mijn telefoon. Via de laptop lukt het wel om aan te melden voor de promotie.
spriet10
First Poster
Opties
Ik heb het ook net geprobeerd via de laptop en het lijkt erop dat het gelukt is. Nu nog afwachten of het goedgekeurd wordt.😊
0 Likes