Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met aanmelden voor cashback actie

(Onderwerp aangemaakt op: 27-02-2024 09:28 PM)
1041 Weergaven
Natascha de Vries
First Poster
Opties

Ik probeer het registratieformulier te doorlopen op jullie website voor de cashback actie. We lopen vast bij het uploaden van het aankoopbewijs en het serienummer. We hebben de documenten succesvol geüpload maar kunnen niet verder als we op de knop ‘verder’ klikken. 

Graag jullie hulp!

0 Likes
4 Antwoorden
MattMK
Apprentice
Opties

Hi Natascha, Ik had dit ook. ik heb hier ook een post over gedaan maandag. Na bellen met klantenservice blijkt dat je het tweede plaatje niet moet uploaden. dan kan je wel op verder klikken. Heel vreemd. Je hoort blijkbaar van samsung terug als ze de foto alsnog nodig hebben. Dan kan je het je foto met serienummer toesturen. Ook werd ik verteld dat je naam voluit moet schrijven op bij je bankvermelding op de volgende pagina. Dus geen initialen. anders gaat het mis. Was handig geweest als dit erbij stond... 

Natascha de Vries
First Poster
Opties

Bedankt voor je reactie! Helaas kom ik ook niet verder als ik de tweede upload verwijder/weg laat. Ik ga de klantenservice ook maar bellen, want hier word ik niet verder geholpen door Samsung helaas. 

0 Likes
Natascha de Vries
First Poster
Opties

Net gesproken en ze geven aan dat er een storing is in het systeem, dus dat ik het volgende week maar nog eens moet proberen. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Natascha de Vries,

Bedankt voor jouw bericht. Ik heb voor de zekerheid ook intern een bericht gestuurd naar onze Promo-afdeling hierover. Het wordt hopelijk zo snel mogelijk opgelost.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes