Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ergenis met promotie actie

(Onderwerp aangemaakt op: 17-12-2024 02:19 PM)
339 Weergaven
samboy1
Journeyman
Opties
Er wordt beloofd dat je een watch kado krijgt, maar helaas de link werk niet of loopt vast. Na 4 uur bezig met de telefoon en laptop heb ik beide weggegooid. Er komt bij mij geen samsung in huis. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
samboy1
Journeyman
Opties
Uiteindelijk is het gelukt. En mijn aanvraag is goedgekeurd. Dus nu afwachten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 Antwoorden
samboy1
Journeyman
Opties
Kan iemand mij vertellen hoe ik een screenshot en rekening kan uploaden voor het promotie bestand van samsung.

0 Likes
roode
Journeyman
Opties

Ik ben van 11 december bezig geweest om de wacht te krijgen voor de actie bij jullie ....nu is deze afgewezen om dat de bon niet duidelijk was ze wilde de gehele bon maar ze vroegen om de streepjes code wat XXX allemaal jullie geven actie maar de frustratie bij de klant loopt hoog op pas bij navraag op de app kom ik achter dat ik afgewezen geen bericht gehad😮

0 Likes
roode
Journeyman
Opties
Inderdaad werk echt niet ik heb een ultra 24 ook kan je nergens vinden om klacht in te dienen bij samsung
0 Likes
roode
Journeyman
Opties
Je staat machteloos ik had het gewaardeerd als van vanuit samsung gevraag had naar de gehele bon
0 Likes
roode
Journeyman
Opties
Maar zomaar afwijzen terwijl ze bij odido alles kunnen navragen ivm actie controle......ik snap dat er een vorm van controle moet zijn maar dit opleiden van foto gaat super moeilijk is dit expres gedaan soort van ontmoediging beleid...reuk naar misleiding
0 Likes
samboy1
Journeyman
Opties
Ronde, je hebt helemaal gelijk, het is misleidend. Als je telefoon net zo werkt als de klantenservice zal er nog veel ergenis zijn.
0 Likes
roode
Journeyman
Opties
Eigenlijk zou bij aankoop een seintje vanuit de provider naar samsumg moeten gaan dat deze mensen hun promotie artikelen thuis gestuurd krijgen kijk hoelang ik bezig ben jippue heb 1 afwijzing dus heb zonet op nieuw een aanvraag ingediend samsung u moet zich schamen net huidig technologie zoveel frustratie opwekken bij de gebruikers van uw producten een gefrustreerde en woedende gebruiker wel moet ook eerlijk zeggen dat ze op samsung WhatsApp erbij behulpzaam zijn geen slecht woord over uw mederwerkers😮o de gefrustreerde en woedend emotie heeft u niet
0 Likes
Remco1977
Journeyman
Opties

Het is echt een klerezootje bij Samsung! Ik heb exact hetzelfde probleem. Promotie registratie loopt vast als ik van stap 3 naar stap 4 wil. Zwaar frustrerend. De tijd die ik er mee bezig ben geweest inmiddels kost als meer dan de waarde van die smartwatch, om over de frustratie die het oplevert nog maar te zwijgen. Meest frustrerende vind ik dat het echt niemand lijkt te boeien die je te spreken krijgt. De strekking van alle antwoorden is: probeer het later nog eens! Niemand die ook voorstelt: "kom mail me al je documenten even dan zet ik het hier in ons systeem" Echt treurig. Zou leuk zijn als de community manager ECHT met een oplossing komt. Als dit niet lukt binnen afzienbare tijd dat was dit ook mijn laatste Samsung en stap ik over naar Iphone. Zwaar ondermaats allemaal hoe dit gaat.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Helaas is er momenteel een storing! Ik snap hoe vervelend dit is maar het wordt vanzelf opgelost en daarna is registratie gewoon weer mogelijk. Dus dit is absoluut geen misleiding.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick