Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Private lease na 6 maand

(Onderwerp aangemaakt op: 19-02-2023 11:24 AM)
245 Weergaven
Zerobeatdown
Apprentice
Opties
Mede samsung fanaten,

Mijn private lease is exact vandaag 6maand en zou graag upgraden. Echter krijg ik tijdens het bestellen enkel de keuze een nieuw contract aan te gaan en heb ik niet de mogelijkheid mijn huidig toestel aan te duiden ter vervangen zoals zou weggeschreven staan op de FAQ. Iemand een ideetje?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Vanuit Evolis zal je bericht krijgen met de instructies over het terugsturen van je huidige telefoon en hier zit ook direct het verzendlabel bij. Heb je met 14 dagen hier geen bericht van gehad, stuur mij dan alsnog een berichtje.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Zerobeatdown, goedemiddag.

Is het je nog gelukt om een nieuwe aanvraag voor een upgrade te doen? Kijk hier voor meer informatie over het leasen van een toestel: https://bit.ly/3wrq4sB

Groeten,

Martijn

0 Likes
Zerobeatdown
Apprentice
Opties
Hey Martijn,

Ik heb na instructies te hebben gekregen van jullie een nieuwe aanvraag opgestart die gisteren is goedgekeurd. Maar wat betreft het terugsturen/retourneren daar blijf ik in het duister tasten.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Zerobeatdown, goedemorgen.

Wat is het ordernummer van jouw bestelling? Ik zal dan bij mijn collega's navragen hoe dit precies te werk gaat en of je hier ook de retourgegevens bij krijgt om het oude toestel terug te sturen. 

Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Zerobeatdown
Apprentice
Opties
Hey Martijn,

BE220819-27657631

Alvast bedankt!
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Vanuit Evolis zal je bericht krijgen met de instructies over het terugsturen van je huidige telefoon en hier zit ook direct het verzendlabel bij. Heb je met 14 dagen hier geen bericht van gehad, stuur mij dan alsnog een berichtje.

Groeten,

Martijn

Zerobeatdown
Apprentice
Opties
Super, dankjewel!
Zerobeatdown
Apprentice
Opties
Hey Martijn,

Ondertussen het nieuwe toestel ontvangen maar het retourlabel blijft opzich wachten. Evollis antwoord niet op men mails en via whatsapp komt er ook geen gevolg aan, kan je dit eens nakijken voor me. Zou niet willen "dubbel" betalen gezien er binnen enkele dagen een betaling klaar staat. Dankjewel!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat goed om te lezen dat je het nieuwe toestel inmiddels binnen hebt 😁 

Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je hierover ook in gesprek bent met mijn collega's via de WhatsApp dienst. Om misverstanden te voorkomen en het overzicht te bewaren stel ik voor het gesprek via één kanaal te laten verlopen

Uiteraard wensen we je heel veel gebruiksplezier toe met jouw nieuwe aanwinst!

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

0 Likes