op 22-11-2022 10:05 AM - laatst bewerkt op 01-03-2023 02:19 PM door MartijnK
Beste,
Op 14/11 2022 heb ik bestelling gedaan voor nieuwe Samsung Galaxy S22.
De levering werd op 21/11 bij mij afgeleverd.
Bij de bestelling had ik aangegeven dat ik mijn oud toestel Samsung A8 kon inruilen ( bedrag +/- €20).
Ik voldoe aan de 3 voorwaarden die door samsung werden vooropgesteld in de web site.
Ik weet dat ik toestel binnen 7 dagen moet terug sturen, echter, bij de levering van nieuwe toestel werd geen info geven ivm terug levering.
Gelieve me te informeren hoe ik dit praktisch moet doen ( adres, koerier, etc). ik ga ervan uit dat bij ontvangst van mijn oud toestel en u controle, ik nog de inruilwaarde krijg teruggestort.
Vriendelijke goet,
johan deschryver
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-11-2022 08:34 AM
Hi Johan, goedemorgen.
Wanneer je gebruikt maakt van de inruiloptie via onze website krijg je hier ook een orderbevestiging van. Het inruilen gaat via Loop, heb je van hen wel bericht gehad? Kijk ook in je SPAM-box, wellicht is deze e-mail aan je aandacht ontsnapt 😇
Wat is het ordernummer van Loop? Dan kijk ik met je mee
Groeten,
Martijn
op 23-11-2022 08:34 AM
Hi Johan, goedemorgen.
Wanneer je gebruikt maakt van de inruiloptie via onze website krijg je hier ook een orderbevestiging van. Het inruilen gaat via Loop, heb je van hen wel bericht gehad? Kijk ook in je SPAM-box, wellicht is deze e-mail aan je aandacht ontsnapt 😇
Wat is het ordernummer van Loop? Dan kijk ik met je mee
Groeten,
Martijn