Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Prijsverschil bij Samsung webshop

(Onderwerp aangemaakt op: 23-03-2023 10:42 PM)
322 Weergaven
Members_zObFQxr
First Poster
Opties

MAIL VERZONDEN OP 24/02/2023

Ook reeds via support deze doorgezonden.

Helaas nog steeds geen antwoord mogen ontvangen...

Goeden middag,

Op mijn vraag of ik een extra korting kon krijgen omdat dit reeds mijn 3de tablet is en ik oook reeds 3 Smartphones “Samsung” heb gekocht,

Kreeg ik onderstaande EXCLUSIEF AANBOD VOOR ONZE TROUWE KLANTEN”…….

MAAR… als ik van deze code gebruik maakte zou ik 50,00 € MEER moeten betalen dan ZONDER de code!!!

Dit vind ik ZEERSTE ongepast!!!

Ik neem dan ook aan dat u een gepaste commerciële inspanning zal leveren om dit uiterst wrang gevoel bij mij weg te nemen,

Door bijvoorbeeld mij een Galaxy Buds 2 als geschenk aan te bieden.

Met vriendelijke groeten,

Rony Michiels  

Edit: Vanwege je privacy de e-mail verwijderd.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_zObFQxr 

Hi Rony, goedemiddag.

Wat gaaf om te lezen dat je een erg trouwe en loyale gebruiker bent 💙 Wij hebben helaas geen mogelijkheid om een geschenk aan te bieden wel hebben we regelmatig heel gave promoties waar je de Buds of iets anders cadeau krijgt bij aankoop van een actie product.

Wat had je willen toevoegen aan je collectie? Dan kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Members_zObFQxr
First Poster
Opties

Goeden middag,

Op mijn vraag of ik een extra korting kon krijgen omdat dit reeds mijn 3de tablet is en ik oook reeds 3 Smartphones “Samsung” heb gekocht,

Kreeg ik onderstaande EXCLUSIEF AANBOD VOOR ONZE TROUWE KLANTEN”…….

MAAR… als ik van deze code gebruik maakte zou ik 50,00 € MEER moeten betalen dan ZONDER de code!!!

Dit vind ik ZEERSTE ongepast!!!

Ik neem dan ook aan dat u een gepaste commerciële inspanning zal leveren om dit uiterst wrang gevoel bij mij weg te nemen,

Door bijvoorbeeld mij een Galaxy Buds 2 als geschenk aan te bieden.

Met vriendelijke groeten,

Rony Michiels  

Exclusief voordeel op een nieuw Samsung product.  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_zObFQxr 

Hi Rony, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder.  Het is inderdaad wel wat vreemd wanneer de prijs in de regluiere webshop voordeliger uitpakt. Stuur mij anders een privé berichtje met het modelnummer waar je interesse in hebt, dan kijk ik met je mee en zal mijn collega's vragen om dit eventueel aan te passen. 

Wij hebben geen mogelijkheid om in te gaan op jouw voorstel voor bijvoorbeeld de Buds, wel kan je deze natuurlijk gelijktijdig aankopen via de zelfde link 😉

Groeten,

Martijn

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_zObFQxr 

Hi Rony, goedemiddag.

Wat gaaf om te lezen dat je een erg trouwe en loyale gebruiker bent 💙 Wij hebben helaas geen mogelijkheid om een geschenk aan te bieden wel hebben we regelmatig heel gave promoties waar je de Buds of iets anders cadeau krijgt bij aankoop van een actie product.

Wat had je willen toevoegen aan je collectie? Dan kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

0 Likes