op 23-03-2023 10:42 PM - laatst bewerkt op 31-03-2023 08:13 AM door MartijnK
MAIL VERZONDEN OP 24/02/2023
Ook reeds via support deze doorgezonden.
Helaas nog steeds geen antwoord mogen ontvangen...
Goeden middag,
Op mijn vraag of ik een extra korting kon krijgen omdat dit reeds mijn 3de tablet is en ik oook reeds 3 Smartphones “Samsung” heb gekocht,
Kreeg ik onderstaande EXCLUSIEF AANBOD VOOR ONZE TROUWE KLANTEN”…….
MAAR… als ik van deze code gebruik maakte zou ik 50,00 € MEER moeten betalen dan ZONDER de code!!!
Dit vind ik ZEERSTE ongepast!!!
Ik neem dan ook aan dat u een gepaste commerciële inspanning zal leveren om dit uiterst wrang gevoel bij mij weg te nemen,
Door bijvoorbeeld mij een Galaxy Buds 2 als geschenk aan te bieden.
Met vriendelijke groeten,
Rony Michiels
Edit: Vanwege je privacy de e-mail verwijderd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 27-03-2023 12:15 PM
Hi Rony, goedemiddag.
Wat gaaf om te lezen dat je een erg trouwe en loyale gebruiker bent 💙 Wij hebben helaas geen mogelijkheid om een geschenk aan te bieden wel hebben we regelmatig heel gave promoties waar je de Buds of iets anders cadeau krijgt bij aankoop van een actie product.
Wat had je willen toevoegen aan je collectie? Dan kijk ik met je mee.
Groeten,
Martijn
op 02-03-2023 04:35 PM - laatst bewerkt op 03-03-2023 07:19 AM door MartijnK
Goeden middag,
Op mijn vraag of ik een extra korting kon krijgen omdat dit reeds mijn 3de tablet is en ik oook reeds 3 Smartphones “Samsung” heb gekocht,
Kreeg ik onderstaande EXCLUSIEF AANBOD VOOR ONZE TROUWE KLANTEN”…….
MAAR… als ik van deze code gebruik maakte zou ik 50,00 € MEER moeten betalen dan ZONDER de code!!!
Dit vind ik ZEERSTE ongepast!!!
Ik neem dan ook aan dat u een gepaste commerciële inspanning zal leveren om dit uiterst wrang gevoel bij mij weg te nemen,
Door bijvoorbeeld mij een Galaxy Buds 2 als geschenk aan te bieden.
Met vriendelijke groeten,
Rony Michiels
Exclusief voordeel op een nieuw Samsung product.
op 03-03-2023 07:29 AM
Hi Rony, goedemorgen.
Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Het is inderdaad wel wat vreemd wanneer de prijs in de regluiere webshop voordeliger uitpakt. Stuur mij anders een privé berichtje met het modelnummer waar je interesse in hebt, dan kijk ik met je mee en zal mijn collega's vragen om dit eventueel aan te passen.
Wij hebben geen mogelijkheid om in te gaan op jouw voorstel voor bijvoorbeeld de Buds, wel kan je deze natuurlijk gelijktijdig aankopen via de zelfde link 😉
Groeten,
Martijn
op 27-03-2023 12:15 PM
Hi Rony, goedemiddag.
Wat gaaf om te lezen dat je een erg trouwe en loyale gebruiker bent 💙 Wij hebben helaas geen mogelijkheid om een geschenk aan te bieden wel hebben we regelmatig heel gave promoties waar je de Buds of iets anders cadeau krijgt bij aankoop van een actie product.
Wat had je willen toevoegen aan je collectie? Dan kijk ik met je mee.
Groeten,
Martijn