Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beschadigd toestel

(Onderwerp aangemaakt op: 16-03-2023 03:32 PM)
174 Weergaven
Nikske82
First Poster
Opties
Zijn er hier nog mensen die een zwaar beschadigd toestel hebben ontvangen. En dan van het kastje naar de muur wordt gestuurd wanneer je om een vervangend product vraagt?
Ik ben al sinds gisteren aan het proberen dit op te lossen. Heb ondertussen al 7 verschillende werknemers gesproken en bij de laatste werd er eindelijk werk van gemaakt. Maar wanneer ik aangeef dat ik kies voor een nieuw toestel en niet een vergoeding stopt het gesprek en hoor inval uren niks meer 🤷🏼‍♀️
We zitten nu ook zonder microgolfoven want de oude hebben we gisteren ineens meegegeven. 

image
Deuk aan zijkant en ook aan deze kant deur beschadigd

image
Deur hangt helemaal uit de haak en gaat zeer moeilijk open en dicht

image
Door is gescheurd aan de hoek en hangt los

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Nikske82, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit ziet er inderdaad niet goed uit. Heeft één van mijn collega's de omruiling ook voor je aangevraagd? Wat is het ordernummer van jouw bestelling? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Marijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen en welkom op het Samsung forum.

Wat vreselijk die foto's😓 En dit is rechtstreeks bij Samsung besteld? Zo ja wat is het ordernummer?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Nikske82, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit ziet er inderdaad niet goed uit. Heeft één van mijn collega's de omruiling ook voor je aangevraagd? Wat is het ordernummer van jouw bestelling? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Marijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200