Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Preorder code

(Onderwerp aangemaakt op: 29-07-2023 07:16 AM)
618 Weergaven
satshow1
Navigator
Opties
Geen idee of dit de juiste plaats is.
Ik lees dat mensen mail krijgen met daarin een code voor extra korting zoals nu met de watch 6. 
Ik ben al een tijd Samsung member maar ik krijg deze niet. 
Moet ik daar iets speciaals voor doen zodat ik deze in het vervolg krijg? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @satshow1, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Via de e-mail krijg je bericht wanneer er een Unpack event aankomt en kan je je ook inschrijven voor een extra pre-order voordeel. In de Samsung Members-app kan je aangeven om e-mails te ontvangen voor extra voordeel. De code voor het extra pre-order voordeel was geldig tot zaterdagmiddag 12:00 en is niet meer te gebruiken of in te wisselen. 

Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
20 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @satshow1, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Via de e-mail krijg je bericht wanneer er een Unpack event aankomt en kan je je ook inschrijven voor een extra pre-order voordeel. In de Samsung Members-app kan je aangeven om e-mails te ontvangen voor extra voordeel. De code voor het extra pre-order voordeel was geldig tot zaterdagmiddag 12:00 en is niet meer te gebruiken of in te wisselen. 

Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Kaan_023
Explorer
Opties
Hi MartijnK!

De early bird extra pre-order voordeel was geldig tot zaterdagmiddag 13:00 uur.
Zo stond het in de mail die ik ontving.
Ik had net voor 13:00 uur een bestelling geplaatst met mijn early bird kortingscode die nog geldig was 😉
0 Likes
satshow1
Navigator
Opties
Die mails krijg ik dus niet.
0 Likes
Kaan_023
Explorer
Opties
Om die mails te krijgen is het dus zaak om voor het Unpacked event de website van Samsung in de gaten te houden. Check de website zo nu en dan.
Op een gegeven moment lees je de mogelijkheid om je e-mail adres achter te laten zodat je na een Unpacked event kan profiteren van veel voordeel.
Andere optie is zoals de community manager eerder vertelde in de Samsung members app even aanzetten om e-mails te ontvangen.
0 Likes
satshow1
Navigator
Opties
Dat staat aan in de members app.
0 Likes
Kaan_023
Explorer
Opties
Heb ik ook eerder aangezet in de members app.
Toch heb ik voor de zekerheid mijn e-mail adres achtergelaten op de website zelf om er zeker van te zijn dat ik mails ontvang met daarin de kortingscode. Dit heb ik voor de zekerheid gedaan. Ik zou zeggen dat samsung.com/nl wel veiliger is want dan krijg je sowieso mails.
0 Likes
frankgroot
Student
Opties

Ik had me aangemeld met mijn e-mailadres en ik heb geen code mogen ontvangen..

0 Likes
satshow1
Navigator
Opties
Zoals gewoonlijk heb ik nu ook geen code ontvangen. Waarom wil het niet werken?
0 Likes
Sella
Troubleshooter
Opties

Hi @frankgroot,

Wellicht een voor de hand liggende vraag, maar heb je ook niks in jouw spam/reclame map ontvangen? Bij de meeste mensen is de kortingscode wel aangekomen.

Groet,

Rosella

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes