Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pathé Voucher

(Onderwerp aangemaakt op: 15-01-2024 12:55 PM)
525 Weergaven
RomyZwart
First Poster
Opties

Ik en mijn moeder hebben beide dezelfde telefoon en een samsung member account. Alleen heeft zij als enige een voucher ontvangen van Pathé en ik niet. Klopt het dus dat de ene wel iets krijgt en de andere niet?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Het zijn 2 verschillende accounts dus waarschijnlijk komt het bij de ene later binnen dan bij de andere.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Het zijn 2 verschillende accounts dus waarschijnlijk komt het bij de ene later binnen dan bij de andere.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
chasseurj01
First Poster
Opties
Hier hetzelfde.... volgens de chat robot krijgt niet iedere member een voucher.... of moet ik 'm dan nog krijgen?
0 Likes
RomyZwart
First Poster
Opties
Ik heb hem ook nooit gehad
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @chasseurj01 & @RomyZwart,

Hebben jullie ook in de Ongewenste-/Spammap gekeken van jullie e-mail en ook gecontroleerd of de e-mailadres klopt. Hoelang zijn jullie al een Samsung Member account?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
chasseurj01
First Poster
Opties
Hier nog steeds niks.... vreemd dat er onderscheid wordt gemaakt... slechte zaak
0 Likes
Ruben881
Journeyman
Opties

Ik keijg uberhaupt niets voor elkaar. Ik ben ingelogd en krijg een melding dat mijn mail adres niet werkt, op het moment dat ik de pathe kaart wil claimen. Heel irritant

0 Likes
Mystery Angel
First Poster
Opties

Members_uvWRCtt_0-1735855318746.png

Alleen Loyale leden krijgen een cadeau Blijkbaar maakt samsung graag onderscheid tussen de leden onderling en krijgt de een wel een cadeau en zijn de overige leden niet loyaal genoeg 🤔😉 Want te laat krijgen is dan ook pech want op=op 😡 En zonder mail of code van de mail geen reward !!

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Ruben881,

Bedankt voor jouw bericht. Ik kan begrijpen dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van jouw Surprise & Delight reward. Kan je een screenshot delen van de e-mail dat je hebt ontvangen? Ik kijk dan voor je verder.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ruben881
Journeyman
Opties

Bij deze

0 Likes