Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

15% voordeel voucher ING niet toegepast

(Onderwerp aangemaakt op: 28-01-2025 12:27 PM)
163 Weergaven
SK48
Student
Opties

Artikel

Aantal

Prijs

Punten

Pre-order: Galaxy S25 15% ING voordeel en €50 extra voordeel

1

€ 0,00

500

28/01/2025 gekocht zonder 15% voordeel! Vreemd

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @SK48,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S25! We hebben inderdaad een promotie lopen hiervoor. Een Watch 7 kan je gratis krijgen. Zie de onderstaande link. Je kan ons gerust weer een bericht sturen of het je lukt om je ervoor te registreren.

https://bit.ly/42wPA1A

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @SK48,

Nog gefeliciteerd met jouw bestelling van de S25! IK hoop je graag meer duidelijkheid over te geven. Kan je mij voorzien van jouw bestelnummer? Ik kijk het dan intern voor je na.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
SK48
Student
Opties

Beste Ajay,

Dank je wel voor je bericht maar ik heb reeds mijn Galaxy S25 via mobiel.nl gekocht. Want ik moest die hebben met spoed! Is er alsnog een mogelijke promotie voor mij als ik de Imei code van mijn nieuwe smartphone opstuur naar samsung.com? Ik hoor het graag. BVD

0 Likes
SK48
Student
Opties

Beste Ajay,

Dank je wel voor je bericht maar ik heb reeds mijn Galaxy S25 via mobiel.nl gekocht. Want ik moest die hebben met spoed! Is er alsnog een mogelijke promotie voor mij als ik de Imei code van mijn nieuwe smartphone opstuur naar samsung.com? Ik hoor het graag. BVD

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @SK48,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S25! We hebben inderdaad een promotie lopen hiervoor. Een Watch 7 kan je gratis krijgen. Zie de onderstaande link. Je kan ons gerust weer een bericht sturen of het je lukt om je ervoor te registreren.

https://bit.ly/42wPA1A

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes