Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Partner Samsung inruil - L8P NV - geen communicatie

(Onderwerp aangemaakt op: 29-04-2022 09:22 AM)
859 Weergaven
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Beste,

Bij de inruil met mijn S21U ben ik vergeten mijn toestel te wipen. Nu kwam Samsung af met een email om de kosten te betalen voor dat beetje werk. Op vijf maart 2022 heb ik 355€ overgemaakt om mijn toestel uiteindelijk terug te krijgen. Enig gedacht wat er gebeurt in tussentijd? Ik heb tot op heden geen feedback ontvangen.

image

0 Likes
8 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jimboo84, goedemiddag.

Je kan hier het beste even contact over opnemen met LooP (L8P) wij hebben hier zelf namelijk geen zicht op. Deze actie is uit handen gegeven en wordt niet door ons zelf uitgevoerd.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Dit is toch L8P (Samsung Partner)hun officiële website?

Ik heb van jullie partner niets vernomen tot op vandaag dus ik heb een 2de bericht gestuurd voor de teruggave van mijn S21 Ultra. Als ik na mijn 2de bericht geen antwoord ontvang dien ik officieel een klacht in.Screenshot_20220425-085933_Samsung Internet_3595_1650869973.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jimboo84, goedemiddag,

Deze actie wordt inderdaad door Loop zelf uitgevoerd. Wel kunnen wij hen mailen met de vraag wat de status is en waarom het zo lang duurt voordat je je oude telefoon terug hebt.

Zodra we hier een terugkoppeling op hebben stuur ik je ook een berichtje, of dat ook al voor de 2e is durf ik je vooraf even niet te beloven 😉

Groeten,

Martijn

Jimboo84
Black Belt 
Opties
Oké Martijn, merci voor het nachecken en ik wacht het dan verder nog even af
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jimboo84, goedemorgen.

Van mijn collega's heb ik begrepen dat je telefoon afgelopen woensdag teruggestuurd is, heb je hier ook bericht van gehad?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Goeiemorgen Martijn,

Nee, ik heb nooit een bericht ontvangen van L8P NV.

Vorige woensdag? Vreemd. Ik vraag me af op welke manier ze mij dat lieten weten, ik heb ook niets van de post ontvangen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Nee, van mijn collega heb ik begrepen dat ze deze afgelopen woensdag zouden terug sturen, ik heb mijn collega dan ook gevraagd een track 'n trace te delen. Zodra ik hier een reactie op heb stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Martijn,

Ik heb zonet mijn S21U ontvangen. Dit topic kan gesloten worden. Merci voor de tussentijdse check!